*Mysillen* Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 hvor lang tid tok det før dere fikk svar på prøvene???
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Har han testa seg nå eller? Huff det er fælt å vente såå lenge på å få prøvene........da vi var der tok hun en prøve av sæden med en gang i tilegg da----men det måtte sjekkes mer nøye. Vi fikk da vite at hun ikke fant mye liv.....er glad jeg fikk en forberedelse på det....hvis ikke hadde det blitt enda verre når vi fikk beskjeden.....altså om dårlig kvalitet
*Mysillen* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 sambo har fått time på tirsdag... ja er fullt forberedt på hva resultatet kan bli jeg også... Men bare utrolig glad for at vi endelig får gjort det...så får vi finne ut av hva som er problemet å evt se om det finnes en løsning... venta så lenge nå
Spirevipp med go`gutten Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Hei mysill! Så flott at han har fått time på tirsdag alt, nå får vi endelig håpe dere får svar og at du får mer utredning etterpå. Når samboer tok sædprøve gikk det ikke lang tid før vi fikk resultatet, andre gangen fikk han resultatet med en gang, men jeg tror det tar en ukes tid på sykehuset. Bør ikke ta noe mer hvertfall, bare å ringe å høre det :-) klem
*Mysillen* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2006 Ja spørs litt på om de ringer i jula da...hehe! Men uansett så kommer vi endelig videre nå... Så glad.... Å uansett hva resultatet blir så får vi hvertfall et svar nå... og hjelp videre
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 min fikk beskjed om å ringe etter 1 uke,men det glamte han (og jeg var i syden...), så fikk svar i posten etter ca 2 uker. du må bare ringe å mase!!!! si at det er driiiit viktig å få det før jul.
*Mysillen* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2006 ja skal huske å nevne det til dem når vi er der...jeg må jo bli med...sikre meg at det faktisk blir gjort nå...lager baluba ellers så de bør passe seg...moahaha
Madam-mim Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Samboern min fikk svar like etter prøven var tatt, de sjekka den mens han ventet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå