Gå til innhold

April: Aldri har jeg gleda meg slik til snuppa skal til køys!!!!!

Anbefalte innlegg

I dag har hun vært helt forferdelig å ha med å gjøre. Skal vel egentlig ikke klage, for hun er normalt en engel..men er vel derfor det blir så ille når hun først slår seg vrang... I dag har hun vært et skikkelig "troll"..Bare gjort ugagn hele dagen. Kleisa ting i bordet (glassbord -fulgte med huset...), stikker av når vi skal ut og i bilen, eller kle på seg...Hyler når ting ikke passer henne, tar brillene mine og slenger de i gulvet, klengete, grinete, knust en lampe, nesten knust et glass, nesten skalla hodet mot hjørnet på glassbordet... jeg blir helt svett bare ved tanken!!

Og vi har hatt besøk i ettermiddag/kveld... Hun som alltid er et prakteksemplar har plutselig blitt det helt omvendte i dag!!!!! *sukk* De hadde sønnen på 6 mnd med seg -som omtrent ikke sa en lyd de to timene de var her... mens vi var høyt og lavt for å redde kaffikopper, kakefat..ja..you name it...

Hva har skjedd????? Tenkte kanskje det er tenner på gang, så gav henne en paracet for å se om det kunne hjelpe (vi gir så og si aldri paracet, men i dag var vi helt rådløse her), men virka ikke som det hjalp noe.. De siste dagene har hun sovet 3-4 timer på dagen, og likevel klar for senga i 18-tiden... Samtidig er det helt utrolig, men hun får øyedråpene uten en lyd!!! Roper JA!!!!!!!!! når jeg sier vi skal gi medisin...Merkelig unge vi har...

Uff...nok et hjretesukk fra meg... er visst på vei ned i en grop for tiden... Virkeligheten slo meg skikkelig hardt da vi kom tilbake fra londonturen vår...

Fortsetter under...

Da har vi ca hatt en like pyton dag... Alexandra også er vanligvis en engel, men i dag har hun vært helt umulig... Tror ikke jeg hadde kommet meg gjennom dagen hadde ikke det vært for at besteforeldrene passet henne noen timer mens jeg var ute en tur..

Ok, du vinner da.. hehe.. alexandra har ikke knust noe da.. Men hun har lugget, sparket, slått og knepet.. Til og med slått veninna mi :o(

Men det er vel bare å venne seg til det, trassen er på full fart inn i huset vårt *trist*

Du får slappe skikkelig av i kveld og spare litt krefter til i morra :o)

nå har hun sovet litt og nervene mine har lagt seg litt til ro igjen...så da får jeg muligens forsvare henne litt og...for tror ikke det var helt meningen å knuse lampen...det var nok helst et uhell...og hun fikk ikke kjeft da den knuste. Vi tok henne bare bort fra all glassårene og lot det passere i stillhet. Men man blir jo litt frustrert, for det var en ganske fin lampe igrunn... :(

Uff, nei...tror jeg hopper i loppekassen snart og får meg noen ekstra timer på øyet... Tror jeg kan trenge det... Skal heldigvis spise middag hos svigers i morgen, så da får vi litt avlastning en stund...

Er forresten nesten litt godt å høre at andre og har elendig dager...At det ikke bare er her i huset ting står på hue... Kjente nesten ikke snuppa igjen i dag... Håper bare ikke hun blir mer syk... :(

Nei, nå kaster jeg inn håndkleet... Natta folkens!! :)

Merkelig dag her og i går. Var blid litt av og til, men kunne plutselig bare snu og være kjempe sur.

Kanskje det var en offesiel "vær sur dag" i går? Hehe.

Slike dager skulle en vore mer forberedt på ja... var godt da hu var i seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...