Gå til innhold

Trenger tips om god vognpose.

Anbefalte innlegg

Ønsker er pose som jeg kan bruke fra nyfødt til babyen går i barnehagen og skal sove ute i posen til ca rundt 3 års alderen..

Har vært å sett litt men klarer ikke å bestemme meg.. Det er kanskje litt viktig at man kan snurpe den rundt bryst/hode slik at man holder på varmen når det er skikkelig kaldt.

Noen som kan tipse om gode poser??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7452113-trenger-tips-om-god-vognpose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke egentlig noe annet tips enn voksipose. Har ikke selv, men vet at mange bruker den til barna er ganske store. Har sett den på tilbud i flere annonser i det siste, noen til rundt 1000 kr. Ellers kan man jo bruke en litt stor lammeskinnspose.

jeg hadde voksipose til min datter ,hun kan enda bruke den .hun er nå 3,skal bruke den til lillegutt også.veldig fornøyd med den ,men de koster flesk,betalte 2000,for den ,men vi har den i all evig da.det er jo jul snart.hehe

Jeg har en voksipose som jeg kjøpte til 1.mann, veldig fornøyd med den! Likevel, den er veldig stor og en liten baby vil drukne i den! Spørs om du også får plass til den i en bagvogn...

Denne gangen har jeg kjøpt en lammeskinnpose, den får plass i bagen samtidig som den ikke er for stor. I tillegg har den en glidlås som kan dras helt ned og det er jo praktisk når veslemann blir større, da kan han bruke den selv om han sitter der med parkdress! I tillegg regulerer den varmen - det gjør ikke voksi.

I tillegg til dette hadde jeg engang en termopose, den brukte jeg til vesla da hun var nyfødt og før vi gikk over til voksi. Termoposen er super når de er minier, men ble litt i minste laget da hun vokste til.

Ungen skal vel ikke bruke voksiposen til den blir 3 år? Det er veldig få barn som sover på dagen da, iallefall i barnehagen. Det er kun på miniavd.

Ja, jeg har vel de fleste "poser", og alle er fine til hvert sitt bruk. Jeg ville kanskje foreslå og kjøpe 2 poser, hvis du synes det blir dyrt så kan du jo bare kjøpe på finn.no - der har de sikkert mye som nesten er ubrukt og rimelig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...