Gå til innhold

Lykke til på exphil i morgen alle som skal det!

tina 79:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, tusen takk :) det føler jeg at jeg trenger... Har lest og lest og føler vel heller at det er blitt til skumgummi oppi hodet mitt. Heldig du da som føler at det sitter. Synes det er så vanskelig jeg, også synes jeg det er så lite interessant. Men, men det er jo avkryssing så håper det går bra...

Uansett lykketil til deg Tina 79:) og alle andre som også skal ta den j#@!!-testen imorgen!!!!!

Hurra hurra hurra! NO er det endeleg juleferie!! :) Herleg herleg å vere ferdig med exphil (satsar på at eg står!)

Men kva var det med alle spørsmåla om Sjervheim og Ridley?? Har jo nesten ikkje hatt om dei! *jeez*

Gratulerer med vel overstått eksamen jenter! Og GOD juleferie, no kan vi berre nyte svangerskapet til neste semester startar i januar...

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiipi!! er så letta jeg!! utrolig deilig å være ferdig. Nå skal jeg pynte til jul og kjøpe gaver. Og nyte det å være gravid og fri for eksamens stress : ) God juleferie til alle slitne studenter : )

p.s: helt enig, synes det var altfor mye om skjervheim og ridley.. ble litt tipping og elle melle på meg på noen av avkryssningene om dem...

• 3 uker senere...

Annonse

på exphil sin side står det at:

Hvis det ikke står noen ting om EXPHIL03 for høsten 2006 under eksamensresultater på studentweb, betyr dette at semesteroppgaven er levert og skoleprøven godkjent!!!!!!!

sensuren av essayet er 10 januar så da får man karakteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...