Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har spurt deg mange ganger. i går sa du det ble negativt først, og at det løsnet seg. du fikk opp forståelse, hva ser du mer ang. det?

du har tidligre skrevet at vi kommer til og få avlastning, hjelp av fagfolk til og få hjelp med ting.

stemmer ikke det?

du har skrivet at fra Januar begynner det og lysne for oss. gjelder det i den saken også. for jo må si at hvis ikke den løser seg, blir det ihvertfall ikke lysere fra januar.

eller hva? er ganske usikker på ting nå. veldig usikker.

mannen min fjerner seg lengre vekk. sier han kommer til helgen . men vet ikke jeg.

han legger nå lokk på føelsene sine for meg, ifølge han .

håper du kan se dette som jeg spørr om, er mye .

takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7452055-kj%C3%A6re-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men uansett utfallet blir for dere, så vil livet for deg bli lysere igjen.For sjølv om det skulle vise seg at det vil skjære seg med dere,noko som eg absolutt ikkje seier at det vil,men kan, så vil livet bli godt igjen.For bak himmelen er jo alltid skyene blå.Men du stanger nok hove mot veggen no, når han ikkje er villig å prøve ein gong.Men gje han tid for seg sjølv, og bruk tida til å kjenne etter korleis du har det, og kva du innerst inne vil, og korleis løyse konflikten.For uansett så kan ikkje me her inne gje der fasit på dette, for dette er noko som de må gjennomgå, og ting vil legge seg til rette etterkvart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...