Gå til innhold

Så masse slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4 mnd gamle frøken har så masse slim i nese og svelg. Når hun skal sove tar det ca en time før hun finner ro og søvn pga av det tetter seg i halsen. Hun brekker seg og kaster opp til tider. Helsestasjon og lege kommer med de samme rådene; morsmelk og saltvann i nesa, hodet hevet i senga, frisk luft, ikke for varmt på soverom.. Dette hjelper ikke og jeg synes det er vanskelig å sove godt om natten, fordi jeg er redd hun setter slim i halsen og ikke får det opp. Er det mulig at disse små kan kveles av slim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legevakta om du er bekymret - kanskje huntrenger medisin for å løse opp slimet?

Skrevet

Kan det være noe på rommet hun reagerer på?

Skrevet

Det kan selvfølgelig være at hun reagerer på støv, dette begynte for over en mnd siden med tett nese. Hun begynte allerede da å brekke seg fordi snørret satt seg fast... Jeg har vært hos legen utallige ganger den siste tiden, både med meg, den minste og den litt større, så vil ikke ringe unødig. -Men tror det blir legevakten ikveld, for det går ikke ann å sitte ved senga hennes og følge med hele natten. Hun setter det fast og brekker seg ialle fall ti ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...