micro Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 lurer på hvordan dere har det, slik at vi kan utveksle frustrasjoner og hendelser. selv har jeg ikke noe følelse på noe spesielt. er min første pp siden et år siden, er litt redd for å engasjere meg for mye slik at psyken spiller inn.
xnjil Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har ikm 16 des, men har en del mensmurringer som kommer og forsvinner , jeg tror at jeg kommer til å bli blir skuffa dene gangen og.er i 2 pp etter MA. LYKKE TIL.
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har sannsynligvis ikm rundt de tider, og er merkelig rolig. Kanskje er det utsiktene til ny pergo-kur om ikke spira sitter denne gangen heller som er årsaken? Vi har prøvd siden september 04, så det har vært ganske mange turer på den følelsesmessige berg og dalbanen - i alle fall for min del. Masse lykke til videre, jenter! Klemmer fra
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 jeg har ikm imellom 16 og 19. har stor tro på denne pp. håper det blir noe av denne mnd!
micro Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 som sagt er jeg redd for å lete etter symptomer, for sist gang så lette jeg hele tiden og ble gal. og når ting ikke klaffer så blir man lei. men nå har jeg mye luft i magen og ising i siden. på søndag fikk jeg skikkelig stikkinger i siden, var veldig vondt og jeg husker at jeg sa det til ei venninne av meg da det skjedde. etter det så har jeg egentlig hatt bare isinger
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 jeg kjenner at jeg har pupper for å si det sånn...auauau
Måånestråle Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Det gjør jeg også, men det gjorde jeg i forrige pp også (dette er vår andre pp, slutta på piller i oktober). De var ømme helt fra EL til TR kom. Skal det være sånn hver måned eller????! Ugh..
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har IKM 18. desember (eller 17...) og er like premenstruell som alltid. Så vi får satse på 2007 Jeg har også hatt ømme pupper siden EL! Det er da ikke normalt? Lurer på hvorfor...
Måånestråle Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 hm. puppene er mindre ømme igjen i dag. dvs de ER fortsatt ømme, men det føles ikke som de er på vei til å eksplodere lenger. greit det, for så vidt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå