Gå til innhold

Sæd!! Bevist igangsetting av fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er bevist at sæd setter i gang fødselen.. noen som har erfaring med dette? opplevd dette? Har selv 13 dager igjen til termin. og ønsker at fødselen skla starte pga. mange årsaker eg ikke kan skrive her. Vil gjerne prøve det med sæden i kveld :-) viss dette stemmer. orker ikke viss ikke dette stemmer. men hvordan ha samleie med STOOR mage :-) hehe? lurer på om det går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det stoffet som er i sæden kan hjelpe til å få igang riene, om man er moden da riktig nok.

Har blitt satt igang i dag med sånn gelekur, og hun ene JM sa at i den geleen er det hormoner også samme stoffet som er i sæd..:)

Så det er egentlig bare å kjøre på.. Det skal vi ikveld iallefall... I håp om at det skal hjelpe enda bedre til med å sette igang..:D

Skrevet

Men du trenger 3 - 4 doser sæd for at det skal være samme "virkning" som en modningskur.. :-) Det sa jm til meg.

Dessuten så er det ingenting som hjelper hvis du ikke er moden. Her har ikke sæden hatt noen virkning i alle fall og jeg er på overtid......

Skrevet

Hei på deg!

Da jeg fikk førstemann hadde jeg lest og hørt at ved å ha sex kunne dette i gang sette fødsel.. Så jeg tenkte som deg, hvorfor ikke prøve.. Følgende skulle da gjøres: Vanlig samleie, men når samleiet er over skal ikke din mann trekke seg ut av deg med en gang, men rett og slett la penis være inne i deg i et minutt eller to. Deretter skal man ligge med bena høyt (gjerne opp mot vegg) slik at sæden renner godt inn i deg.. (Det blir i hvertfall et litt annerledes samleie) he he.. Fatktisk så hjalp dette på meg - et par timer senere var det i gang gitt!! Ønsker deg masse lykke (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...