micro Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 selv har jeg IKM på tirsdagen, ingen spesielle følelse her, hvordan går det med dere?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeh har ikm rundt mandagen. Dette er min første pp og har akkurat slutta på pilla så vet forsåvidt ikke hvor lang syklusen er enda. Har ikke funnet el på billigtestene, så vet ikke om jeg har hatt den. Er vel mest sannsynlig at det ikke blir noen spire denne mnd, siden jeg ikke aner når el er eller noen ting, men jeg håper jo veldig!!
micro Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 jeg mente uke 51, går litt i surr, har IKM den 19 desember
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Åja, hehe ;o) Lykke til da, håper tr holder seg vekk
micro Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 hehe ja, jeg har prøvd de billigtestene selv, og forstår de ikke helg. får liksom ikke noe sterk strek i testområdet. er to streker men testområdet er svakere. har vært det en uke nå. så er litt usikker på år jeg har el jeg også, men nå er det uansett for sent å kose seg, få bare vente å se
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Har fått svakere teststrek ca en uke jeg og. Står jo at den må være like sterk eller sterkere hvis den skal være positiv. Tror jeg skal begynne med cb digital når jeg finner ut av ca når el er;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå