*3barns mamma* Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 tenkte egentlig ikke at han skulle lage noe i år for jeg tenkte han var forliten. men han og mormoren hadde laget julekort til meg og pappaen som vi fikk i posten og da så jeg jo at han kunne jo.. stakkar,hadde liten tro på han,uff. så jeg var å handlet inn krus og sparegriser som han har tegnet på som skal brennes i ovnen og da tåler de oppvaskmaskin. kjempe lurt. det blei knall tøft:) lite tips til dere hvis noen vil... kjøpte alt en trenger på kreativ hobby foretning. kjøper porselentusjer ca 40kr stk og 4pk med krus til 60kr ca og sparegris for 24kr pr stk.. billigt og enkelt. han er foresten 18mnd men kan jo gjøres så lenge en kan holde en tusj. vet ikke om det går av på klær men,reiner med det hvis en vasker med en gang men, kan være lurt å ha arbeidsklær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Så koselig :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå