Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 er det bare å begynne rett på?? alltså, skal man ge litt ene dagen, mer neste og sån? eller kan jeg feks blande tre ss småfolk grøtpulver oppi 200 ml vann, som noen her sa de gjorde, og så la han spise det han vil? eller blir det heeelt fel? begynte rett på grøt med første mann, så kan ikke dette med velling. har prøvd søke på forum, men finner ikke noe svar på dette..
Libido- Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 jeg begynte rett på grøt, da ga jeg en teskje (pulver) i en uke, to den neste, osv. Velling vet jeg ikke, men det må jo også tilvenning på det..
Bromelia Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 De har velling i sverige... hvis du pleier å handle i sverige da. Men må du begynne med velling da? Like greit å gå rett på grøten med en gang tror jeg...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 ja, det er kanskje det.. tenkte bare det var litt greit å gi en flaske velling til kvelden så han får å sove på, å så vente med grøten en stund.. han er snart 4 måneder så det e rjo fritt frem uansett, han må ha mer mat i hvertfall.. så får vi vel se hva det blir til. nå gav jeg han ca 100 ml i kveld, så får jeg se hvordan det går.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 hvor mye hadde du oppi? eg og skal prøve velling for første gang i kveld.. og hvilken smukk bruker du? har avent sine. fra 3mnd.. burde eg lage større hull?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 jeg lagte på 200 ml vann og tok 3 ss oppi.. han drakk ca halve flasken. jeg har Mam smokker for 3 måneder, stakk bittelitt større hull i den, og prøvde suge det ut selv. det kom lett, og han hadde ikke problem med å spise det. men tror ikke han helt likte smaken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå