Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 han er bare 14 uker gammel, men har blitt så veldig urolig på nettene. tidligere fikk han mat to ganger per natt, så sov han bare videre. men nå våkner han ca hver time mellom 24 og 05 og vil ha mat. jeg gir bare morsmelk, men har og prøvd mme, noe han nekter å ta (både fra flaske og skje). er litt slitsomt med så mye nattevåk, det blir jo og slitsomt for han. noen tips til hva jeg kan gjøre?
♡ A & E ♡ Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 prøvd forskjellige tuter på flaska? vet også noen bruker drikkekopp men usikker på hvilken.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 jeg har hatt akkurat det samme problemet..han var våken annenhver tikme heke nattan så jeg begynte så vidt det var med litt grøt..gir han vel ca 10 te skjeer m mat bare på tuppen og inatt sov han i 13! timer og var bare våken så vidt det var rundt kl 3..han er 15 uker nå..
Møøø Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 jada, bare prøv du! Hvis magen ikke er klar for det så sier han nok fra... Kanskje du skulle prøve å blande grøt med mm i starten?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 hvilke grøt brukte du? fikk han noe magevondt eller? det hørtes deilig ut!!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 vi brukte havregrøt som er fra 4 mnd fra nestle..han syns den var kjempegod..lagde de kuleste ansiktene da vi ga han det ..hehe..prøvde glass igår..vanna ut det og det gikk oxo ned..hehe..bare prøv deg frem..er kjempe morsomt..og da får du tilbake nattesøvna di..jeg har så mye energi idag for at jeg har sovet at jeg vadket hele huset idag..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå