Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 det er nå 3 mnd siden jeg fødte og jeg har gått ned de 13 kg jeg la på meg i svangerskapet, men i tillegg 4,5 kg til. regner det er pga ammingen, for jeg har ikke fått trent noe enda. hvor lenge går man ned slik? fortsetter det hele tiden man ammmer...? veier nå 49 kg, så greit at det stopper opp litt..
Babykilo Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Oi, du er heldig... Jeg gikk ikke ned en dritt så langt selv om jeg passerpå maten og går turer nesten hver dag. Pass på at du får nok mat, viktig det.
♡ A & E ♡ Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 samme her! har strevd siden tenårene m å legge på meg og klarte d til slutt så blir jeg gravid og regner med å få noen ekstra kilo men nå veier jeg mindre enn før graviditeten! snart forsvinner jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 det er deilig å få tilbake kroppen sin etter graviditeten, men bør liksom ikke gå ned noe særlig mer. jeg spiser normalt slik jeg alltid har gjort. men jeg skal ikke klage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå