Gå til innhold

Noen her som har IKM uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje kjekt å kunne følge hverandre sammen disse 4 ukene fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm sent uke 1, så kan nesten si uke 2 (litt varierende sykluser...) :-)

Skrevet

har ikm på fredag,så hvis tanta kommer har jeg ny ikm i uke 2.

så vi kan nok slå følge:-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg har nok IKM rundt fredag i uke 2 hvis jeg skal gå ut ifra sist syklus! Dette er vår pp, det føler jeg på meg =)

Masse lykke til, til dere alle!!!!

Skrevet

IKM sent uke 1, hvis syklusen er omtrent som den var før jeg mista (har akkurat hatt første mens) - så jeg blir gjerne med! Startet en tråd for noen dager siden for dem med EL i uke 50, og så vidt jeg kan skjønne blir det samme greia. Bruker dere EL-tester? Jeg vurderer å prøve for første gang denne perioden...

Skrevet

Jeg regner med IKM mellom 6. og 9. januar, så ligger på vippen mellom uke 1 og uke 2. EL julehelga, så får håpe jeg får en flott julegave ;-)

Skrevet

Jeg har IKM i uke 2, og så har jeg el i julehelgen, da har vi fri og kan slappe av og kose oss skikkelig. :-)

Skrevet

Jeg har IKM den 7, så jeg vipper litt. Har også EL i julehelga, så det blir spennende å se hvordan det går.

Skrevet

Jupp. Fikk tanta nå den 10..... så da har jeg vel ikm ca rundt den 9.-10. januar... uke 2. Krysser fingrene for oss alle jeg :)

Skrevet

Det er kjekt ja.

Blir med her jeg.

Feirer TR i dag, og har dermed IKM ca 13 janauar. God julekos alle sammen... ;o)

Skrevet

Jeg er også med! Har EL i julehelga, og da passer det bra med fri :) Da blir det testing rundt 9.-10. januar. Dette blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...