En liten mamma Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Da jeg var på jobb idag fikk jeg helt plutselig så veldig vondt i ryggen at jeg nesten ikke kunne puste! Satt på en krakk og hadde samling (jobber i barnehage), og kjente at jeg fikk en vond kynner. Men den stoppet liksom ikke, og jeg fikk så skikkelig vondt i ryggen. Vondten var som en søyle i ryggen, fra rumpa og oppover, og det liksom strålte vondt utover. Jeg måtte til slutt gå hjem, for jeg klarte hverken sitte eller stå. Jeg er veldig forskrekket over slik smerte som kom så plutselig, er det noen som kjenner det igjen og vet hva det kan være? Jeg har litt problemer med bekkenet, men det er fremme og nedover beina, og ikke i det hele tatt sånn vondt som dette... Har ligget på sofaen i flere timer nå, og føler at det er en del bedre. Er fortsatt vondt i ryggen, men ikke slike strålinger som jeg hadde de første timene. Bør jeg kontakte legen imorra, eller er det hysterisk? Er så redd for å gå på jobb imorra og at det samme skal skje igjen... Fikk streng beskjed av styrer å holde meg hjemme, men jeg har dårlig samvittighet for jeg vet at vikarbudsjettet er ganske sprengt... Har noen opplevd noe lignende? Og hva ville dere gjort? Takknemlig for svar...
rødhette* Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Bedre med en telefon for mye til legen enn for lite.... Når man har det vondt, er det ikke hysteri å ringe legen!
mamman til nyttårsbarn Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 ikke for å skremme deg, men dette hørtes ikke bra ut. Det hørtes akkurat ut som noe jeg opplevde tidlig i svangerskapet. Jeg tenker automatisk på at noe av morkaka kan ha løsnet eller noe sånt...ring sykehuset nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå