Gå til innhold

Hvorfor er det sånn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...at hvis man svarer på et innlegg hvor man ikke er enig med hovedinnleggeren så får man beskjed om at man er sur og ikke skal bry seg?

 

Trodde dette var et åpent forum hvor alles meninger og synspunkter var like viktige og riktige - har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del synes jeg det er helt greit å være uenig med HI, men når man svarer på noe som ikke er spurt om engang, slik som innlegget om hvor tidlig man kan se kjønn på ultralyd, synes jeg bare det virker kranglete.

 

I dette tilfellet var jo ikke spørsmålet OM hun ville vite kjønnet eller ikke, hun villle jo bare vite hvor tidlig det gikk ann å se det. Da synes jeg det blir usakelig å spørre om hvorfor kjønnet er viktig. Det var jo ikke det som var spørsmålet. Som sagt, det virker bare kranglete i mine øyne.

 

Men jeg er enig med deg i at alles synspunkter er like riktige og viktige, men kanskje innenfor saklighetens og det aktuelle spørsmålets grenser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Hvis man sprø om hvor tidlig man kan se kjønnet så er vel det fordi man faktisk har lyst til å vite kjønnet så tidlig som mulig.

 

Og da må det vel være lov å være uenig i dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...