Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Den siste timen har magen min vært stein hard. Det kjennes ut som om alt av muskler er strammet. Det begynner nesten å gjøre litt ondt. Kan beskrives som en kynner som ikke vil gi seg. Noen som har opplevd det samme og vet hva det er? Er forresten i uke 31....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke sikkert her jeg...Men tror ikke en kynner skal vare så lenge...Mine er iallefall bare sånne korte liksom... Men ring sykehuset.......Kansje de vil ha deg inn til en sjekk... Lykke til....
kromis Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Fikk en slik kynner for noen dager siden, den varte nesten i ett i 4 timer. Så lenge man ikke har vondt når det skjer (menssmerter) er det ikke så mye føden gjør med det. Prøv å legg deg ned litt, ta deg et bad (hvis du har). Eller drikk en varm kopp te og legg deg... Men hvis du er beskymret, så ta en tlf. De kan endten sjekke deg eller gi deg noen gode råd!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Tusen takk for svar. Kjente meg ganske bekymret her en stund. Etter å ha slappet av på sofaen i ca 30 min begynte det å gi seg. En merkelig opplevelse. Er øm i musklene etter denne rare ettermiddagen.... Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere. Dersom jeg opplever det samme flere ganger ringer jeg føden. Blir jo litt redd for tidlig fødsel...
trenger å være anonym nå Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Sånn hadde jeg det i dag også. Hadde en "kynner" som varte i 50 min. Magen ble stein hard. Satt og ventet på at det skulle gi seg etter noen sekunder, men den gang ei. Hadde ikke vondt, ble bare øm i buken etterpå.
miniinme Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 hei dere!!! Jeg har hatt slik omtrent hele SK, begynte ihvertfall tidlig, og de varer lenge, går med konstant strammet mage, men ikke noe vondt. JM og lege sier det er helt ok, ikke noe uvanlig at man kan ha det slik;-) Er i uke 35 nå...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Hm. Jeg var utslitt etter 90 minutter. hadde ikke overlevd hvis magen skulle ha strammet seg slik hele tiden. Det kjentes mest ut som en muskelkrampe som ikke ville slippe. opplevde det samme en gang til, men da gikk jeg og la meg med en gang. Da ga det seg raskere. Godt å høre at flere har opplevd det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå