Gå til innhold

Fler enn meg som har sovnet i dusjen...? Stående??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. tror jeg var litt for trøtt da jeg sto opp halv seks i dag.. Tassa ned i dusjen, og SOVNET!!!! Hvordan i all verden er det mulig? Var ikke lenge borte, men noen minutter var det..

Jeg er ikke akkurat kjent for å ha vanskeligheter med og få sove.. Men alikevel a!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hihi*

ikke stående, men sittende da:O

Skrevet

Heisann Trine!

Jeg forstår godt at du er trett om dagene, for det er jeg og'. Jeg må ha middaglur hver dag, ellers blir jeg i en elendig forfatning. Men å sovne stående i dusjen da? Da synes jeg kanskje du skal redusere jobbprosenten din litt. Du sliter deg ut!

Klem

Skrevet

Selv sovnet jeg på lekeplassen i dag, mens poden lekte, våknet og han var vekk, fikk et lite snev av paneikk, men han var barepå baksiden av lekehytten!

Skrevet

Hehehe.. Huff, ja, det var helt tragisk det greiene der... Men den morran var jeg helt ødelagt... Sjefen kom med forslag om at jeg skulle dele opp friuka mi og ta en dag innimellom. Men det vil jeg ikke.. Har friuke første uka i januar, og friuke i påsken.. Jeg vil ha en uke fri sammenhengende istedenfor å ha en fridag nå og da.. Får ikke gjort noe som helst den dagen uansett.. Etter jul skal vi begynne på barnerommet, og da trenger jeg den friuka ;)

Skal vurdere fra januar/februar om jeg skal trappe ned litt.. Men ønsker jo å jobbe fullt frem til jeg skal ut i permisjon. Jeg får se hvor god form jeg er i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...