Villemo&Pjokken Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Du husker tråden i går på skravle, om at jeg testet og svaret ble ikke gravid?? Så svarte du "NEGATIVT??" Da ble jeg litt nervøs... Hva ser du om meg? Ser du spire på vei likevel om test var neg? Sist ble også testene negativ i begynnelsen... tok 3-4 stykk før de var positive... Klemmer
Twig Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Ja, for jeg følte en kvalme på deg.. og da studerte jeg litt men jeg ser ingen spire nu, men jeg vil tru du blir gravid på nyåret "uheldigvis" mulig derfor jeg fikk gravidkvalme
Villemo&Pjokken Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 Hvis du trenger fødselsdato... 18.10.84 Går og er litt smånervøs for tiden ja, ingen mens har dukket opp på en stund. Men når testen var negativ burde jeg vel egentlig klare å roe meg ned?
Villemo&Pjokken Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 aha..! Jeg har nemlig vært syk denne uka. Vi har fått ett slags virus alle 3 og gått og vært kvalme og slitne og forkjøla... På nyåret ja, da er det bare å passe på.. hehe. Gleder meg til neste spire ja, men håper det blir en stund til enda. Takk for svar!
Twig Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Ja ikke sant ) mulig det er det jeg fikk inn, at jeg har feiltolket det. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå