Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Vel, egentlig skal jeg vel ikke over til 3 tri før i morgen, men sier ha det bra til alle nå=) 2 tri har vært laaaangt, og jeg har sett frem til denne dagen i flere uker allerede! Lykke til - til alle dere, vi ses snart=) Jippi, kan nesten ikke tro at jeg skal over til det siste trimesteret=)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Oi oi oi! Så fort det har gått:) Synes ikke det er så lenge siden dine vantro innlegg på slitere om at du testet positivt! Koselig for deg det Vibeke! D får kose deg på 3. tri! Håper du titter innom oss en gang i blant da:) Kos og klem!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Så kos,, vi sees på 3 trimester!!
gosnut Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer snuppa!! Jeg kommer etter, men det er en stund til... Hehe! Sees plutselig!
~ Nuttemor~ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Du er heldig som skal over til siste trimester!!!!! Synes jeg har vært her en evighet, og har enda endel uker igjen.... Hadet ja og lykke til videre!!!!!
MissAntrop Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Åh, grattis!!! Jeg kommer etter om en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå