Gå til innhold

I dag har jeg kjøpt vogn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ihvertfall reservert, var opptil 3 mnd leveringstid... En emmaljunga edge duo combi i farge copper, den var knallfin!!! Er så lei de mørke vognene... Denne var så lys og fin.

Tror vi kommer til å bli kjempefornøyde med den. Noen andre som har vurdert den vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Ja, jeg var og så på den i går. Den var kjempefin! Men jeg er så usikker på hva jeg vil ha! Men vet at jeg vil ha firhjuling.. Bor litt utpå landet, så trehjulinger egner seg ikke på grusveier..

Skrevet

har tenkt å kjøpe edge jeg og. TRE MND LEVERINGSTID??? da må jeg se å få opp farten å få bestilt den...;)

Skrevet

bestilte den vgna i går:) farge soft beige. gleder meg til den kommer:):)

Skrevet

Ja har vurdert den vogna ,men den er litt tung så trur jeg går for city cross her;-).. men edgen er knallfin.. veldig lang ventetid på de vognen ja.. skal bestille senest i januar...;-)

Skrevet

Vi har bestemt oss for edge duo combi. Har lyst på copper vi også, men er noe usikker på hvor praktisk det er med lys vogn. Er jo bare det at den er kjeeempe fin:o) Skal kjøpe den i Sverige, og de lovet max 8 uker leverings tid.

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt og hva den lå på i pris?

Tror nok vi blir fornøyde med den vogna ja:o)

Gleder meg til den står i stua!

Skrevet

7200 svenske. Det er med stellebag og noe annet utstyr.. Får god pris hvis man kjøper bilsete i tillegg, også får man med 'understell' så man kan smekke det på vogna.. Virker som man kan forhandle litt mer enn i butikkene her hjemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...