Gå til innhold

Refferat fra jm timen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da var dagen bestemt... Har det ikke skjedd noe før tirsdagen, så blir jeg satt i gang...Rart å tenke på at det uansett ikke er mer enn 6 dg igjen.. Alt var i skjønneste orden på kontrollen idag... Jm ville gjerne satt meg igang på sin vakt i helgen, men regna med at hun ikke fikk lov av de andre på jobb, så jeg måtte vente ... Kan jo skje av seg selv alikevel.. er jo noen dager til... Skal bli deilig å bli ferdig, alt dreier seg jo om denna forbannade fødselen for tiden... Beg å bli blakk av alle meldingene en må skrive om dagen,,,,,,rart ikke folk skjønner hva jeg mener når jeg sier jeg gir beskjed om det skjer noe...jajajajaja....klag...... var det refferatet....... blir liksom mest prat om psykiske ting med jm for tiden, og det er jo ikke så inntresant...gir meg nå før jeg prater meg helt bort.....6 DAGER IGJEN::::

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, lei av å svare på sms jeg også... :-)

Når hadde du termin? Jeg skal til jm i morgen. Hun skal da ringe Ahus og bestille overtidstime der. Men det blir nok ikke før mitt i romjula....

Det er psykisk slitsomt nå syns jeg! Humøret er opp og ned som en strikkballong!

Skrevet

Det skal jeg love deg at det gjør her også... Stakkars unger som er veldig lei av en gravid mamma... Jeg har ul termin den 9 og mens den 7.

Skulle vel egentlig gått til torsdag, men jeg har mast så mye om denne jula, at hun ville jeg skulle få komme hjem igjen til de andre unga før juleaften... Lønner seg å klage litt innimellom...

Skrevet

Jeg hadde menstermin 8 og ul i går. Får legge meg ned på kontoret til jm i morgen og hylgrine!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...