Malla86&Amalie07 Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Når eg er ute når da er kaldt (er godt kledd), får eg stikninger i puppene. Er eg ute for lenge, blir da vondere og vondere. Og brystvortene blir enno meir følsomme. Fleire so har da på samme måte?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke fått d slik enda, men var slik med de første... Spes under amme-perioden... Bruk ull-ammeinnlegg og gode varme klær. Gjerne ull-undertøy.
Xzux Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hei.. Jeg får også veldig vont i puppenen av og til når jeg er ute og det er kaldt... er skikklig vont når det holder på... hmm
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jepp, her kjennes det ut som nokon held på å kappe av meg brystvortene. Brukar ammeinnlegg i ull og tynn ullgenser når det er på det kaldaste og det hjelp litt! (Ammar ikkje altså)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har alltid hatt det sånn jeg, blir jeg kald får jeg skitvondt i puppene, vat ikke hva jeg kan gjøre med det egentlig...
På'n igjen:)!! Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Kjenner meg veldig igjen!!! Det svir skikkelig i brystvortene, og det gjør det lenge etter at jeg har kommet inn igjen. Skikkelig vondt!!
candymams Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 ja kjennes ut som brystvortene er kuttet av, er kjempe ømme og svir noe helt jæv... til tider, akk hva skal ikke disse kroppene våre gå gjennom...Heldigvis er det en kjempe premie i enden av tunnelen:-)
Ma-i Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jda, Har bare et forslag padded BH og ullinlegg inni , ulltrøye utenpå, og votter. Det blir ekstra ille for meg om jeg blir kald på hendene og håndleddene i tillegg, så jeg bruker alltid hansker. Passer på at det ikke trekker nedover fra halsen, og helst lue så jeg ikke fryser bak ørene, av en eller annen gruunn gjør det at jeg blir kald på puppene også... Har kjøp en Bh i større størrelse nettop for å få plass til ullinlegg jeg da, gidder bare ikke fryse å ha vondt, så d afår det bare være at jeg ikke ser smartest ut, har fått bemerkning av en veninne at så voldsomt puppene mine gadde vokst da. hehe.. jaja, samma det fortalte at jeg hadde ekstra paddin for ikke å fryse å d asmilte hun godt kan du tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå