januarbebbis Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hva synes dere om følgende navn?: Emil Viktor Oskar Hvilket navn synes dere er finest? Vanskelig, dette her! (o:
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Helt klart Emil:) Har selv valgt Ruben til min gutt som skal komme.. gjenstår bare og se om det er en Ruben som kommer ut:)
januarbebbis Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 Takk for svar! Jeg tror nok kanskje at det blir Emil, ja. Både gubben og jeg liker det ganske godt. Ruben er også kjempefint, men vi har en kompis som heter akkurat det - så da er det liksom litt uaktuelt med det... Lykke til med lille Ruben (hvis det blir en Ruben, da...!)
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 det er ikke lett med guttenavn syns jeg. syns vel emil er finest men de to andre navna dine er også fine Vi sto igjen med tobias og mathias, men har bestemt at det blir mathias nå =)
noegodtivente Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 uten tvil Emil !!! he he det rima : )
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Emil, så klart!
fått en flott gutt!! Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Ehh.. Mathias eller Nikolai da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå