Gå til innhold

Skriv under her alle som har prøvd suppe/sykehus dietten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok den for et eller to år siden. Funka utrolig bra for meg - men ikke for venninna mi som ikke klarte å følge den punktlig. Er viktig at du følger den etter punkt og prikke! Jeg mista alt fettet som jeg ville bli kvitt på to uker :) Også holdt det seg nede. Nå har jo magen begynt å komme her da, er 9 uker på vei. Men den anbefales fra meg ihvertfall! Men pass på å drikke masse masse vann, du kan fort bli svimmel siden du ikke får i deg så mye mat. Men vet ikke hvordan den er å ta i forhold til amming da.

Jeg gikk på den i 5 dager og gikk ned 4 kg. Så sprakk jeg.hihi...

Det er kanskje ett par mnd siden, og jeg har gått opp 1 kg siden da. har spist vanlig mat siden endt diett....

Hadde en del hodepine på dag 2 og 3, men det gikk over. Er vel mye kroppen skal venne seg til og fra...

Skal ikke brukes under amming!!

Jeg ammer ikke, gir mme. Tror det blir veeldig vanskelig å holde seg unna annen vanlig mat den uken...Blir vel bra lei av den suppa, og frukt...;) Har dere merket på kroppen at den er blitt mindre, eller er det bare vann som er blitt borte?....

Jeg gikk på dietten i 4 mnd og gikk ned 30,5 kg og fra str 48 til str.40. Jeg er nå gravid. 11 uker på vei og sluttet på dietten 21 sept. har gått opp 5 kg siden jeg sluttet og bruker fortsatt str 40.

Jeg gikk på den i nesten en uke, og gikk ned 3 kg. Brukte den som en pangstart. renselse og for å ha noe å forholde meg til. Synes det er vankelig å bare ta seg sammen... Var greit å ha den planen over hva jeg skulle spise den første uke, hvis du forstår:) nå spsiser jeg "vanlig" små og hyppige måltider, og har gått ned 8 kg!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...