Gå til innhold

Skriv under her alle som har prøvd suppe/sykehus dietten!


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Har lyst å prøve den. Men har lyst å finne ut om den har funket på dere..:) Hvor mye gikk dere ned pr uke? Hvor lenge gikk dere på den?

Blir takknemlig for svar!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok den for et eller to år siden. Funka utrolig bra for meg - men ikke for venninna mi som ikke klarte å følge den punktlig. Er viktig at du følger den etter punkt og prikke! Jeg mista alt fettet som jeg ville bli kvitt på to uker :) Også holdt det seg nede. Nå har jo magen begynt å komme her da, er 9 uker på vei. Men den anbefales fra meg ihvertfall! Men pass på å drikke masse masse vann, du kan fort bli svimmel siden du ikke får i deg så mye mat. Men vet ikke hvordan den er å ta i forhold til amming da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på den i 5 dager og gikk ned 4 kg. Så sprakk jeg.hihi...

Det er kanskje ett par mnd siden, og jeg har gått opp 1 kg siden da. har spist vanlig mat siden endt diett....

Hadde en del hodepine på dag 2 og 3, men det gikk over. Er vel mye kroppen skal venne seg til og fra...

 

Skal ikke brukes under amming!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke, gir mme. Tror det blir veeldig vanskelig å holde seg unna annen vanlig mat den uken...Blir vel bra lei av den suppa, og frukt...;) Har dere merket på kroppen at den er blitt mindre, eller er det bare vann som er blitt borte?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på dietten i 4 mnd og gikk ned 30,5 kg og fra str 48 til str.40. Jeg er nå gravid. 11 uker på vei og sluttet på dietten 21 sept. har gått opp 5 kg siden jeg sluttet og bruker fortsatt str 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på den i nesten en uke, og gikk ned 3 kg. Brukte den som en pangstart. renselse og for å ha noe å forholde meg til. Synes det er vankelig å bare ta seg sammen... Var greit å ha den planen over hva jeg skulle spise den første uke, hvis du forstår:) nå spsiser jeg "vanlig" små og hyppige måltider, og har gått ned 8 kg!

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...