Gå til innhold

Hvor lenge har de sånn der "skorve" i hodebunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det vekk av seg selv?

Hva kommer det av?

Skrevet

mathias har sånn.. han e 4 mnd nu. vet ikke ka det kommer av men mene hs mi sa at det va normalt.. kunne bare smørre litt olje i hode på han så sku det gå bort.. har ikke gjort det her enda.. for det kommer å går..

Skrevet

Har ikke hatt det vi!

Skrevet

det kan vare lenge eller bare forsvinne, tror det er en slags sopp faktisk.

Smør med olje før bad, og gre det forsikti med en tynn kam, da pleier det gå bort dersom du gjentar denne behandlin gen noen ganger:)

Skrevet

lillegutt hadde mye skurv da han var mindre. forsvant mer og mer ettersom han fikk mer hår på hodet. er nesten helt borte nå (8,5 mnd).

Skrevet

Det er hormonbasert akkurat som hormonutslett. D kan forsvinne av seg selv, men det kan også bli tykt og lukte ekkelt. Jeg smurte Apobase krem i hodebunnen på min lille og kammet d ut etter en liten stund. Da løsnet det lettere og han ble ikke sår. Kjempegreit!

Skrevet

Snuppa mi har det litt enda. Nå er hun 8 mnd. Smurte olje i før hun skulle bade før da hun var mindre, men følte jeg ikke fikk oljen skikkelig ut av håret hennes. Etter hvert så tenkte jeg mindre og mindre over det. Det har minket av seg selv og er nesten borte nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...