Gå til innhold

åh er så glaad, fått brev fra riksen og lurte på om jeg ville være med på en ivf utprøving!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi får da alt dekket må evnt bet litt selv for fruse ned, men jeg synes det er helt topp jeg!! kanskje dette settes igang litt før og? åhh np må jeg lese videre her..måtte bare si det til noen da mannen har møte og mamma ikke er hjemme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg maybe soon :)

Vi skal antagelig også delta på det samme forsøket på st.olav på nyåret..Er bare helt fantastisk !En liten julegave på forskudd,ikke sant?

Masse lykke til :)

Skrevet

kuli!!! ja skal sende mail dit nå og si jeg vil!!! :) skal følge med på deg jeg!! lykke til til deg også!!!

Skrevet

Dette blir mega spennende maybe now...

Julen kan ikke gå fort nok her altså...

Det var den der tålmodigheten....C";)

Skrevet

puh jaa..hun damen ringte meg idag og jeg skal si ifra neste gang jeg får mensen så evnt kan jeg prate med henne før jul..men er ikke sikkert, har uansett fått time og 31 jan!! :)

Skrevet

Så flott !

Vi skal inn til en sjekk i januar,og om ingenting er forandret kvalifiserer vi for å være med! Jeg kjenner at dette hjelper meg til å senke skuldrene litt nå,og ingenting er vel bedre!!

Skrevet

ja deilig å senke skuldrene litt, men jeg er jo litt redd og da..er ikke meg det er noe "galt" med så litt dumt at jeg må gjennom alt dette :( men seff gjør jeg jo alt som skal til,men tror ikke det bare er bare bare. Har dere prøvd lenge? ov vet dere hva som er galt? hos oss hade først mannen dårlig sæd, så neste prøve var den fin men for få..vi skal vel levere ny prøve..?

Skrevet

Hei på deg :)

Ikke noe galt her heller,men gyn på fert.avd ville ha en siste sjekk av livmor før vi er i gang...De vil sikkert ha ny prøve av mannen,om resultatet har variert.Men det er vel noe som går greit,når han først har gjort det en gang...Tror ikke disse gutta synes akkurat det er moro,men vi får jo straks flere ubehagelige opplevelser vi jenter...Vi må jo stadig opp i stolen!Under forsøket må vi jo springe skytteltrafikk på sykehuset til sjekk...

Vi har prøvd i 2,5 år vi,så det skal bli godt å få den hjelpen som trengs for å lykkes...

Satser på 2007 baby for oss begge,ikke sant?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dette må du bare benytte deg av.... husk at det er opp mot 9 måneders ventetid på IVF.... Og dersom dere har bestemt dere for å gå igang med IVF så hadde jeg ikke nølt et sekund!!!!!

Hold oss oppdatert da!

Klæm

Skrevet

Så bra da!!! Sånn vil jeg også ha!!!!! :-) Masse lykke til!!

Skrevet

Hei!

Hvordan får man være med i et slikt prosjekt? Det kunne jeg også tenkt meg. :o) Er det noen spesielle kvalifikasjoner som må til?

Skrevet

Hei!

Vi skal være med på prøveprosjekt på sykehuset i Porsgrunn. Det sykehuset er det beste i landet når det gjelder infertilitet. Vi starer opp i februar/mars. Vi gleder oss!

Vi skal ha microinjection, fordi det ikke er noe galt med meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...