Gå til innhold

Smurf80 fra kr.sand.. ????

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her inne?

Hvis du ikke har fått det med deg så er det treff 21 des kl 12 på egon.. :)

Ligger på treffsidene.. :)

Håper du ser dette og kommer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

nok en dytt

Skrevet

Jeg bor også i Kristiansand:) Har ikke anledning til å bli med på treffet da, men det er godt å se at det er flere fra nærområdet her:) Når har dere termin da? Jeg har termin 6.juni.

Skrevet

Æ æ au fra Kristiansand. Har termin 10/5. Min nummer to. Har dere flere fra før eller er dere førstegangs fødende?

Er i full jobb, så har dessverre ikke anledning til å stille på formiddagstreff.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, blir spennende dette:) Skal til ordinær UL hos Faber-Swensson 4.januar, gleder meg:) Er det noen av dere som har vært hos han og hvilke erfaringer har dere? Tar han seg god tid, og er UL- utstyret bra?

Skrevet

Hei.

Jeg er å førstegangs, men på forrige treff va det litt av hvert, både andre og tredjegangsfødende :) Jeg kan prøve å få byttet det til etermiddagstreff hvis det kunne passe dere? Fleste av oss er sykemeldte, så er lett å bytte om.. :P

Jeg har gått til Faber, han er kjempeflink, lytter til deg og tar det i din hastighet. Utstyret er bra ja.. :) Ble bedre bilder hos han enn det blir på sykehuset.. :)

Skrevet

jeg er også fra kr.sand. førstegangsfødende med termin 22 mars. venter en liten gutt. gleder meg utrolig masse. hadde vært skøy å kommet på sånn treff, men den dagen er jeg dessverre bortreist..

Skrevet

Ja jeg skulle og ha kommet, men er desverre i full jobb :( Jeg har og ordinær ul hos kollegaen til Faber-Swensson 4 januar.

Har vært hos dem begge og de begge er fantastiske :) Du kan virkelig glede deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...