FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Er du her inne? Hvis du ikke har fått det med deg så er det treff 21 des kl 12 på egon.. Ligger på treffsidene.. Håper du ser dette og kommer..
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 nok en dytt
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg bor også i Kristiansand:) Har ikke anledning til å bli med på treffet da, men det er godt å se at det er flere fra nærområdet her:) Når har dere termin da? Jeg har termin 6.juni.
ღMaiBlomstenღ Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Æ æ au fra Kristiansand. Har termin 10/5. Min nummer to. Har dere flere fra før eller er dere førstegangs fødende? Er i full jobb, så har dessverre ikke anledning til å stille på formiddagstreff.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er førstegangsfødende, blir spennende dette:) Skal til ordinær UL hos Faber-Swensson 4.januar, gleder meg:) Er det noen av dere som har vært hos han og hvilke erfaringer har dere? Tar han seg god tid, og er UL- utstyret bra?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Jeg er å førstegangs, men på forrige treff va det litt av hvert, både andre og tredjegangsfødende Jeg kan prøve å få byttet det til etermiddagstreff hvis det kunne passe dere? Fleste av oss er sykemeldte, så er lett å bytte om.. Jeg har gått til Faber, han er kjempeflink, lytter til deg og tar det i din hastighet. Utstyret er bra ja.. Ble bedre bilder hos han enn det blir på sykehuset..
cecci79 og Robin Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 jeg er også fra kr.sand. førstegangsfødende med termin 22 mars. venter en liten gutt. gleder meg utrolig masse. hadde vært skøy å kommet på sånn treff, men den dagen er jeg dessverre bortreist..
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Ja jeg skulle og ha kommet, men er desverre i full jobb Jeg har og ordinær ul hos kollegaen til Faber-Swensson 4 januar. Har vært hos dem begge og de begge er fantastiske Du kan virkelig glede deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå