Gå til innhold

April: huff, så usikker her!!!

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Jeg har da funnet den perfekte brudekjolen... Den er såååå fin og den sitter så perfekt på meg... Men den er sååååååååååååååååååå dyr :o(

Ihvertfall i forhold til mitt budsjett!! Jeg hadde tenkt å leie kjole, noe som koster ca 5000... Men denne hadde de kun for salg og den koster 11 000... altså 6000 mer enn mitt budsjett...

Har vært på alle brudebutikker i området, men ingen kan måle seg med denne kjolen.. og ingen har den selvfølgelig til leie...

Har så lyst å ha den, men vet ikke helt hvordan vi skal få råd til det..

Er så redd jeg kommer til å angre hvis jeg velger en annen kjole.. for det er denne jeg vil ha... Så vanskelig det skal være å bli gift da.. hehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis du har funnet "den eneste ene", så er det bare å sutte å lete, for du kommer til å sammenligne alle andre kjoler opp imot den nå ;-)

Hvor lenge er det til du gifter deg da? Har du mulighet til å spare inn litt ekstra noen måneder?

Dessuten kan du jo sege den igjen etterpå, hvis du ønsker, og da får du vel en del tusen for den, så kanskje du ikke kommer så dyrt ut av det?

Lykke til med videre planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhh...kjenner igjen det der!!! Men jeg fant faktisk en ny finere enn den første eneste ene kjolen...hehe..og endte opp med den altså... Men endte opp med å kjøpe jeg og... tror jeg betalte 11- eller 13.000 til slutt for kjole, sko og tiara..eller var det 15000...? Oj...man glemmer fort gitt!!

MEN det er bare en dag...har tenkt mange ganger i ettertid -hvorfor gadd jeg stresse sånn... er jo bare en dag, og familie og venner der... Men...så er det at det er jo DEN ENE dagen og.. hehe.. du finner nok en løsning... :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, skal spare litt ekstra de neste mnd uansett.. ligger litt etter på sparingen desverre... Men, men.. Jeg får vel se om jeg finner en mulighet til å skaffe meg den.. Det er jo slik at det er DEN kjolen og det er den eneste dagen i hele livet at jeg skal være prinsesse for en dag ;o) ( og bruke så mye penger på en gang... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lett på nett? Kanskje andre butikker som har den billigere, eller går an å skaffe billigere fra utlandet??

Ikke bare, bare å skaffe seg brudekjole nei... Jeg var kjempekjempeheldig og fikk kjøpe brudekjole og slør for 6-8tusen, i butikk. Det var "fjorårets" modell, men det var den perfekte kjolen syns jeg.

Lykke til med valg uansett :oD Såååååååå gøy med bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har lett på nett ja.. Men finner den bare på polske sider... og skjønner igrunn fint lite av hva som står der :o(

Skulle ønske jeg var så heldig å finne fjorårets modell... De er jo like fine som de andre og noen tusen kroner billigere... Men, slik gikk det ikke. Nei, får sette meg ned å regne på om vi greier å få det til.. hehe... må jo sy den inn også... Noen som vet hva det koster da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...