Gå til innhold

hei!ny her jeg...sambo bryr seg ikke,hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...har fulgt med på sidene en stund,og det virker som om det er mange hyggelige folk her..Jeg er i uke 24,og hele tiden har det vært veldig tungt for meg.Min samboer gir stort sett blaffen i meg,han drar på byen titt og ofte,sier til meg at"siden du ikke kan drikke er det jo ingen vits for deg å bli med"..osv.,men det er ikke det som er værst.Han nekter å forholde seg til barnet i magen,vil ikke kjenne spark,jobber nesten hele døgnet.Jeg er sykemeldt ut svangerskapet pga.sterk kvalme,så jeg er stort sett hjemme.Det eneste jeg føler noe for nå,er hundene mine.De holder meg oppe nå.Det siste nå er at han nekter å bruke penger på utstyr.Har ikke kjøpt inn noenting,bortsett fra noen klær,men jeg har jo ikke råd til å kjøpe alt selv.Ble psykisk mishandlet i mitt forrige forhold,tror at det er noe av grunnen til at jeg ikke tør å si fra så mye.Han er snill mot meg ellers,og jeg er veldig glad i han,men jeg orker snart ikke mere.Skal vel ikke være sånn,jeg må til og med be om å få en klem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg!! Kan nok dessverre ikke hjelpe deg, men føler med deg! Du må nesten ta en alvorsprat med han, forklare hvordan du føler det. Kan virke som om han prøver å fortrenge det at dere skal ha barn (men det å ikke ha kjøpt utstyr i uke 24 er ikke krise, det har ikke jeg heller). Håper det løser seg for dere:)

Skrevet

Han er jo ikke snill når han er sånn,be om å få komme hjem til forelddrene dine en stund.Det eneste som hjelper på slike mannfolk er å la dem leve for seg selv ei stund.Vis ham at du ikke er laget av plast.Syns fryktelig synd på jenter som har det slik,du fortjener jo en hyggelig og interessert kjæreste du også.Farter han stadig på byen nå,tror liksom ikke han vil forandre seg senere,det at han viser svangerskapet og barnet deres så lite interesse er litt skremmende.Har ikke store forhåpninger til slike forhold dessverre,de forandrer seg sjelden til noe bedre.Han er nok svært umoden ennå...Bedre at noe skjer nå enn seinere iforhold til brudd og et lite barn.Håper du ikke ble helt nedfor av delle svaret,men dette er ikke noe koselig liv for deg,og du har bare ett.Hadde jeg kunnet hjelpe deg på andre måter,åh,hvor jeg skulle gjort det.Få tilbakemeldin fra deg da,hvordan det går :o) Husky er de fineste hundene jeg vet da.....

Skrevet

Hei og takk for svar...kanskje jeg bare skal reise hjem,ja..Bor i Alaska,ser du.Litt langt.Skal føde i Oslo,så kanskje jeg bare skal dra lang tid i forveien,og være litt for meg selv.Troe jeg gjør det.Har bestemt meg for å snakke med ham i kveld,han ringte meg i stad,da var det nesten sånn at han ikke ville handle mat!!Men da fikk jeg totalt nok,og sa fra.Han skjønner nok at det er noe i gjære.Så fint at du liker Huskyer,da!Mine er Alaska Huskyer,har 43 stykker i hundegården for øyeblikket.De viser i allefall glede!!og ingenting er som å ta sleden ut i ødemarka,hadde du vært her skulle du få blitt med en tur;-)!Når har du termin,forresten?Jeg får en gutt 4.april!!og hvor er du fra?

Skrevet

Sånn ja,det ble verre!Men har du våget å flytte derfra og har avlet opp 43 huskyer MÅ du no ha litt bein i nesa.Ingen begynnerhunder det akkurat!Bor i Trondheim og er i uke 28 :o) Bor du i oslo nå eller,skjønte ikke helt...

Skrevet

Jeg elsker huskyer=)

kjøpte en selv fra min gamle lærer i troms...

Fra en hundegård på 30 hunder...

Min hadde gått finnmarksløpet tre ganger, med tre andreplasser om jeg ikke tar helt feil=)

Kommer jeg til alaska en gang, så kommer jeg innom....*tihi*

Hva samboern din angår, synes jeg han burde ta mer initiativ...er jo hans barn å da...

Håper ting løser seg ved å prate... de blir ihvertfall ikke bedre ved å IKKE prate... det er sikkert...

Lykke så masse til ihvertfall=)

God klem til deg

Skrevet

værre ja,men nå har jeg jaggu meg fått guts her til å si fra!Han skal få seg etpar alvorsord når han dukker opp!Jeg er ikke i Oslo for tiden,bor permanent her i Fairbanks(litt bedre forhold for hundekjørere her!!).Skal til Oslo for å føde,fordi jeg har mesteparten av familien min der.Her er det bare meg og samboen`n.men om jeg kan regne med han..tja,vi får se etter at jeg har prata med han da.Uansett,nå føler jeg meg litt mer oppegående!Takk!

Skrevet

Takker!!Finnmarksløpet,det er ikke værst!!! Skal kjøre løp til helga,har faktisk Finnmarksløpet som mitt første store mål med noen av bikkjene...bare å fortsette å trene,det.Som før skrevet-jeg skal ta en alvorlig prat med samboern senere i dag,du har helt rett,det blir ikke noe bedre av å holde det inne i seg.og det har jeg gjort alt for lenge nå.Klem til deg også!!=)

Skrevet

Å kjøre slede er sååå gøy... noe av det artigste... nå ble jeg virkelig misunnelig....

hold meg oppdatert da=) Om i kveld asså=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...