¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Har merkbart mye mer melk i venstre pupp enn i høyre.. er det vanlig kanskje? Noen flere som har det sånn? Noe man kan gjøre med det? Prøver å la vesla begynne på den med minst i for at hun skal øke mengden der, men ikke alltid jeg får det til da det sprenger sånn i venstre, så jeg MÅ begynne med den..
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Har det ikke på samme måte som deg, med spreng og sånn, men iallefall så er det ene brystet mitt merkbart større enn det andre!! Regner med det ordner seg når jeg slutter å amme ;o)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hadde spreng før, men ikke nå lenger! Da var det som regel i venstre! Når jeg pumper meg nå, er det mer i venstre. Men sprengen er borte? Vet ik hva det er!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Venstre pupp var begges favoritt fra begynnelsen, kan jo være det?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 JA, det er vist ganske vanlig. Vet ikke hvor gammel babyen din er men det gikk over til meg. 6 mnd nå. Altså det med spreng, er nok fortsatt mer melk i den ene puppen.
mossetrollet Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Hei kab! Lenge siden sist. Jeg hadde det også sånn, mye mer melk i ene puppen enn den andre. De anbefalte på helsestasjon og starte med det brystet det er minst i for å øke melkemengden der, men sprenger det veldig i det andre brystet kan du jo la snuppa starte der for å få vekk verste sprengen, så legger du henne til andre brystet igjen. De på helsestasjonen sa at dette er helt normalt. Fikk du teen jeg sendte forresten? hjalp det noe?
katoes Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Hos meg er det høyre puppen som har størst produksjon. Det er forde jeg ammet hyppig med den i forbindelse med at jeg fikk brystbetennelse. Men jeg passer på å bytte på annenhver gang på brystene, men fremdeles er det ugjevnt selvom det er halvannen måned siden betennelsen. Men hvis puppen er rimelig sprengt og jeg skal amme med den andre, så setter jeg på en sånn oppsamler kopp. Da kan det "renne ut" opptil 60ml fra den puppen. så bare fryser jeg den melka ned. Veldig greit, i allefall når jeg er hjemme. Gidder ikke ellers.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2006 Fikk teen, tusen takk! Har ikke fått prøvd så mye ennå. bare en gng. når skal man liksom få tid til det da?! hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå