fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 hei hei hvordan går det med deg??? er alt bra med den lille, så det var noe galt som dere måtte sjekke ut her for litt siden. klem fra meg som kjørte deg hjem fra treff i Drammen hehe
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 hei du så koselig.... Vi vet ikke enda hvordan det går med den lille.. finner ut av det når hun kommer ut... skal bli lagt inn på fredag og da skal jeg bli satt i gang... gruer meg... Og har blitt sjuk og kommer meg ingen steder og jeg som har så lyst til og går ut litt før ungen kommer ut ja ja... men hvordan går det med deg ??? klem
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 uff kjedelig å måtte bli satt igang, skal krysse alt jeg har for at hun kommer ut av seg selv før fredag hehe. hva tror de er galt??? joda alt bra her, jobber litt om dagen. vi skal søke ivf i jan, så håper det blir ivf i juli. ellers er alt bra.
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 hun har 2 cystere på eggstokkene... så de vet ikke om det er ondartet eller ikke... så det blir veldig spennende framover... vi krysse fingrene for at alt er i orden og at hun slipper og bli operert rett etter fødselen... så dere skal også få en spennede tid framover.. jeg fikk ikke med meg hele historie.. men hvorfor skal du søke om ivf.. du har jo barn fra før da...
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 uffda, så trist å høre. håper virkelig det går bra, og at det ikke er noe farlig. Joda jeg har barn, men hadde lap i sept å da fant de ut at jeg har tette eggeledere så da kan jeg jo ikke bli gravid uten prøverør. Heldigvis tar de oss inn i porsgrunn, så da slipper vi å gå priv å bet 30 tusen hehe. Men måtte vi tatt det priv hadde nok ikke det stpooet oss, barn telles ikke i kroner å øre.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2006 jada ble en skrivefeil skulle stå stoppet tihi
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 uff... håper at dere får det til... og er helt enig i det du sier barn telles ikke i kroner og øre... da blir man aldri ferdig med og telle ) skal krysse fingrene for dere... og hvis du har lyst og kose med en nyfødt baby da er det bare og stikke en tur innom sykehuset i helga... håper at det går litt fort da
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2006 har du msn så kan jeg få tlf nm ditt så kan jeg komme opp å besøke dere i helgen??
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2006 lagt deg til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå