Gå til innhold

Gikk på en smell...

Anbefalte innlegg

Uff... med bare 5 arbeidsdager igjen (fordelt på denne og neste uke), måtte jeg kapitulere og be om 100% sykemelding. Jeg får jo ikke sove om kvelden/natten! Vondt i ryggen, masse kynnere og en baby i magen som tror han er med på VM i turn... Søvnbehovet er jo større nå enn når jeg ikke er gravid, så å gå full dag på jobb i barnehage med bare 3,5 timer dårlig søvn som oppladning - DET gjør jeg bare ikke. Har hatt flere dårlige netter på rad nå, så jeg må nok bare innse at kroppen trenger ro og fred til å ruge ferdig. Har en del administrative ting å avslutte på jobb før permisjonen/juleferien, og det skal bli godt å kunne gå på jobb å bare gjøre det, og ikke ha det oppå det vanlige arbeidet i avdelingen. Skal til lege i morgen, og regner med at hun er enig med min vurdering av situasjonen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7449460-gikk-p%C3%A5-en-smell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det gjorde jeg og.......sover så utrolig dårlig. sitter nesten i sengen fordi magen er så høy at det er vondt å puste. ble også sykemeldt i går, da syns jordmor det var på tide....det kan bli tungt med underskudd på søvn, to småbarn, hus, hjem, jul pluss pluss

Gikk på en smell jeg også en og en halv uke før permisjonen starter. Omgangsyke, forkjølelse, like syk mann og en aktiv 2-åring. Får pakke sammen kontoret i jula eller etter nyttår, nå må jeg bare legge meg flatt ut på sofaen. (Som er utrolig kjedelig...godt mannen min har ordnet med en bærbar pc så jeg kan bimme)

Annonse

Er såååå imponert over dere som har holdt ut på jobb til nå! Selv har jeg vært sykemeldt siden uke 8. Kjedelig, men faktisk har tiden gått fort. Alle har behov for ta det med ro nå, spesielt på slutten. Så nyt tiden godt og prøv å slappe av mest mulig til fødselen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...