Gå til innhold

Melk?

Cille Med To Søte Små Gullunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ bare lurte på nårti dåkker bynte å få melk? E andregangsfødende å mærka første råmelka i uke 28. ;p Trudde aldri den sku komme. Fikk den mye tiliar sist! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 12 begynte det å piple ut melk. Helt blank da, riktignok.

Skrevet

Har ikke sett noe til den, er 36+5 i dag. Så den heller ikke, før fødsel, sist gang jeg fødte:-) Det er vel heller ikke råmelk som kommer før fødsel, har jeg hørt, ikke særlig næringsrik ennå tror jeg:-)

Jeg hadde forøvrig et eget lite meieri(føltes iallefall slik) sist, selv om melka ikke kom før etter fødsel....

Skrevet

Fikk melka i uke 37.. Syns det var utrolig seint og var egentlig gitt opp hele melka. Hadde ikke så mye melk til forrige mann. Nå er jeg 38+5:)

Skrevet

Forrige gang kom melka først dagen etter fødsel. I bøtter og spann, vel og merke! Nå er jeg i uke 37, og har fremdeles ikke sett spor av melk. Men jeg kjenner faktisk at brystene begynner å fylles opp - selv om det ikke kommer ut noe. Kjenner igjen følelsen fra etter fødsel sist. Så det virker som om det skjer LITT tidligere nå da. men jeg bekymrer meg ikke - om man lekker eller ikke før fødsel har heldigvis ingenting å si for om man får melk når ungen kommer ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...