Gå til innhold

Gravid og bekymret


mamma 74

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå måtte jeg skrive litt også, for å få ut litt bekymringer.

Er gravid i 8 uke. Har en gutt på 2,5 år. Har vært gravid 2 ganger etter han som det gikk galt. Begge gangene var jeg ca 10-12 uker på vei, og fosteret døde begge gangene.

Derfor er jeg bekymret nå. Har blodig utflod nå som da. Var på ul i uke 6. Da var alt bra. Skal på ul i morgen, og er veldig spent. Vi klarer ikke å glede oss, og det er litt trist.

Måtte bare få ut litt fortvilelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da lykke til i morgen iallefall spira er nok på plass den skal du se alle gode ting er tre er det ikke det de sier :)så sender deg masse lykke til og krysser fingrer og tær for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og få ut litt fortvilelse til andre i samme situasjon.....:)

Jeg har hatt blødninger og blodig utflod,og var på ul i dag,og alt er heldigvis bra:)

Det trenger ikke være noe galt nå selv om du har blodig utflod nå,og har hatt dette de forrige gangene da du mistet.....:)

Men er ikke lett og glede seg.......det vet jeg alt om!!!!!!!!!!!

Kan vi få høre fra deg når du har vært på ul???

 

Ønsker deg masse lykke til i morgen i hvertfall.....skal krysse både fingrer og tær for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme nå. I dag er jeg 11+5 på vei. Natt til søndag opplevde jeg at jeg fikk brunt blodig utflod fra skjeden, det skjedde i forbindelse med at jeg og min mann hadde samleie. Mannen min holdt på lenge også, så jeg håper det var årsaken. Jeg var på ultralyd dagen etter, utvendig ultralyd, ifølge legen satt det godt inni der og vi hørte forsterlyden. Jeg har hatt litt rester av det, litt farget utflod til og med i dag. Så jeg er litt bekymret om dagen. Men legens viktigste råd var å avstå fra samleie noen uker fremover. Jeg har vært gravid to ganger før og født to velskapte barn, jeg hadde aldri noen tegn til blødning i de tidligere svangerskapene. Så jeg ble veldig forskrekket over at jeg plutselig skulle blø litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...