Gå til innhold

Rier i natt..

Guba *mamma07+09+12?*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i 04 tiden i natt av at jeg hadde skikkelig vondt i magen. Når jeg fikk summet meg litt, oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde regelmessige sammentrekninger. Kom med ti min. mellomrom og varte i ca 30 sekunder fram til kl 07, da stoppet det.. Må innrømme jeg ble skuffa ja, var superklar for å få ut skatten i magen!! 20 dager til termin i dag, må vel bare smøre meg med tålmodighet noen dager til..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, slike maserier kan være skikkelig irriterende, vonde og ikke minst skuffende når de plutselig stopper opp... Jeg hadde regelmessige sammentrekninger i over en time for ca en uke siden, men det stoppet også opp - synes det var litt greit egentlig, for er bare 35+1 i dag.

Skrevet

Oi! Da høres det i alle fall ut som om du føder før termin. Kroppen begynner virkelig å forberede seg! Har du barn fra før eller er det første?

Skrevet

forstår deg godt. opplevde det samme for ei uke siden...

etter 1.5 time var det bare stopp...

Skrevet

Det er første barn ja, så jeg er helt grønn:) Men positivt at kroppen modnes da:) Får håpe jeg slipper å ligge med vondter så veldig mange ganger før det skjer på "ordentlig" da.

Skrevet

hvordan kjentes det ut å ha rier ? er det liksom tydelig at det er rier du har eller kan det misforsås med vondt i ryggen el.lign ? Helt sprøtt at vi er kommet dit at kvinner i "klubben min" begynner å få rier...hehe. snart er det vel en fødselshistorie minst pr. dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...