Gå til innhold

Nå har jeg sett at det er så utrolig mange nye her på terminlisten..... Hvem er vi???

Anbefalte innlegg

Jeg synes at vi skal finne en dag der vi alle ( eller allefall mange) kan møtes...

Lurer på hva det er som gjør at dere ikke vil treffe oss? vi er da så koselige jenter som liker å bli kjent med nye folk.

Uansett alder, hvor langt du er på vei, om du har stor eller liten mage, så har vi alle noe til felles.. vi bærer et barn.. og det er jo sååå gøy å snakke om! Dele erfaringer, eller bare høre på og sammenlikne...

Vi snakker om alt... ingenting er tabu.. så dere kan tenke dere at det ofte ender i en stooor latterkule... Vi snakker om formen, hvordan vi opplever svangerskapet, forventninger, babyvogner og alt utstyr, navn, ultralyd, strekkmerker, mannfolk, sex.. morsomme ting vi har opplevd osvosvosv... med et ord ALT!

Derfor synes jeg at dere som har mulighet og lyst, men bare er litt sjenerte eller noe annet.. manne dere opp og komme... jeg lover at det blir hyggelig! Dere som har flere barn kan be kjæresten deres passe på, eller kanskje finne barnevakt? det er jo såå godt å komme seg ut og finne på noe sammen med andre jenter en gang iblant...

og jo.. tenkte det her kunne bli slik hvem er vi tråd og... så jeg begynner :

Jeg er blir 19 år i januar, venter ei jente som blir mitt første barn, noe jeg gleder meg masse til. Pappaen er 25 år og vi bor sammen i nettopp kjøpt hus på Gjøvik. Jeg har termin 1. feb.. så det er ikke sååååå lenge til! :D Ellers jobber jeg som helsefagarbeider, men er sykmeldt ut svangerskapet.

Håper mange skriver her og vi blir bedre kjent og da blir det kanskje lettere å møtes?

Fortsetter under...

Hei og hopp! Jeg er en 32 år gammel trønderjente som flyttet til Søndre Land i fjor høst. Kjæresten min er 27 år og har bodd her hele stt liv. Vi venter vårt første barn 4.juni, jeg er ca 15 uker på vei. Har nettopp fått meg jobb i barnehage på Raufoss. Er fortsatt trøtt på ettermiddagene, sliter litt med å komme meg opp fra sofa`n etter middag. Så jeg håper jeg får slitt meg opp derfra neste gang det blir treff ... :-) Regner med at de fleste har bedre tid når jula er vel overstått?

Hei hei!

Jeg er 29 år gammel og venter min andre jente i slutten av januar. Er eg nordlending, men samboeren min er gjøvik-gutt. Vi har ei jente på nesten tre år fra før. Er sykepleiestudent på andre året (går deltid) og jobber på sykehjem her i byen. Er sykmeldt fram til permisjonsstart pga bekkenløsning.

Har hatt veldig lyst til å bli med på treff, men det har alltid kommet noe i veien. Håper jeg ihvertfall klarer å få med meg ett før jeg ikke lenger har "barnimagen"... Hvis noen har lyst til å ta en kaffekopp på dagtid er jeg gjerne med...

-Kristine-

Hei på deg også! :)

Grunnen til at det ikke blir satt opp noen lunsj-treff er at de fleste jobber på dagtid. Og da blir det jo litt vanskelig... Men hadde vært flott om du kunne komme en gang før du føder.. for da blir vi kjent og kan møtes med babyene våre etter at vi har født. Det blir å koselig! Som sagt så har jeg termin 1.feb, så det blir ikke så mange treff på meg heller.. men håper jeg får blitt med på 2 til..

det er satt opp et treff den 5. jan... kryss av den datoen i kalenderen a! :)

Hei hei=)

Jeg er 21 år, fått ny termin til 17.mai... Jeg er fra Valdres, men bor nå på Gjøvik igjen:p Har en sønn på 2,5år fra før<3 Samboer er fra Gjøvik og dette er hans første=) Venter mest sannsynlig ei jente=)

Annonse

Hei hei alle sammen!

Jeg er 25 år og bor på Gjøvik. Egentlig fra brumunddal men bodd på Gjøvik i 6 år. Samboer med en som er her i fra. Vi venter vårt første barn i april, termin 12 april. Vi har fått vite at vi har en liten prins i magen :) Jeg er alltid med på treff så lenge det er på ettermiddagen/kvelden da jeg stort sett jobber på dagtid! Hper det kommer mange nye og gamle på neste treffet! Koselig om vi blir flere også hadde det jo vært koselig om vi fortsetter å treffes når vi har fått prinsene og prinsessene våres til verden ;-)

Gleder meg til å se dere igjen, både nye og gamle!!

Hei!

Jeg er 21 år gammel, fra Raufoss. Samboeren min er 28 år, fra Søndre Land. Har bodd sammen i 3 1/2 år, på Raufoss. Kjøpte oss hus her for litt over ett år siden.

Vi har ei datter sammen på 2 år og 2 mnd. Og venter ei prinsesse til utpå nyåret. Har termin 1.mars :o)

Blir gjerne med på treff!!! ;o)

Hei!

Jeg er 28 år og bor på Raufoss. Min mann og jeg venter vårt første barn. Termin 17. april.

Jeg har vært med på ett treff, og ønsker gjerne å bli med igjen. Jeg får ikke bllitt med på treffet over nyttår pga jobb, men håper at det passer neste gang.

Fortsatt god jul til dere alle!

hei jenter med barn i magen:)

jente på 23 år( blir snart 24), som har en super samboer på 24 og sønn på 2 år. Vi bor mellom lillehammer og gjøvik, BIRI...her alle travhestene løper.

er på utkikk etter hus på gjøvik. ellers er jeg spl student ,2 året, på HIG/ heltid og trives med det.

min UL termin er 30 juni, så håper jeg blir ferdig med skolen.

ellers er jeg med på e treffene jeg kan, skal se om jeg kan neste gang..mener jeg skal få d til.:)

godt nytt år til alle:)

hilsen meg og magen

Hei alle sammen =O)

Jeg er 22 år fra gjøvik.... mannen min er 28 fra gjøvik han også.. vi venter våre 2 første små nurk til sommeren.. Litt usikker på termin nå, skal på ul på tirsdag så vi får se da ;)

Er bare 3 mnd på vei, så tror kanskje jeg venter litt med bim treff.. får se.. litt beskjeden ama ;)

God nytt år....

Ikke vær beskjeden da :) jeg var bare 10 uker på vei når jeg ble med første gang, og det var sååå koselig! :) hjertelig velkommen er dere alle sammen! skriv dere på, dere som vet dere kommer på neste treff, jeg skal bestille bord! :)

og godt nyttår til alle sammen! :)

Annonse

Heisann!

Jeg er ei jente på 26 år,som venter mitt 3 barn med termin 11 Juni.

Jeg kommer fre Rensvoll,her eier jeg og min samboer eget hus.Jeg har 2 gutter fra før,en på 3 og en som blir 6 nå snart.

har aldri vært med på noe treff,men vi får se hvordan det blir utover året...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...