La vida Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hurra, fikk faktisk EL etter 1.pergokur. Positiv EL-test forrige torsdag, når kan jeg da teste om det har klaffet???
La vida Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2006 dytter litt, er en utålmodig sjel...:-)
♥lurelure♥ Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Er litt grønn på dette, men slik jeg har forstått det tester du rundt IKM. Noen får positiv test før det, andre venter enda lenger. +/- 2 uker tenker jeg om saken ihvertfall. Er nok individuelt.
La vida Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Håper på det, for da kan jeg teste før jul... Hadde vært verdens beste julegave om det klaffet nå...!
Blomst19PP Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 vel.. noen tester pos med en gang... kremt kremt... noen altså... nja... å di... og ANDRE... må nok vente til uteblitt mens er et faktum... Men på den annen side... det er jo individuelt - hver eneste gang... Men som regel - sier de... - bør man vente til etter uteblitt mens - for kroppen produserer visst ikke alltid det HCg-hormonet eller hva det nå heter... like fort hos alle. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå