Gå til innhold

Jeg blør og dte er 14 dager siden mensen??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette da?? Noen få dråper i trusa og på do papire men ikke hele tiden, tørket meg og nå er det ikke mer.. prøver på en til og hadde eggl for noen dager siden, har 26 dager syklus. Noen kloke hoder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være bødning pga El eller festeblødning? Lykke til!

Skrevet

har hatt mensen siden jeg var 10 år og aldri en eneste gang har mensen klusset, fikk den igjen 2 mnd etter lillegutt kom og går som en klokke så jeg ble ganske sjokkert da. Har jo hatt sex hele uka, hehe kanskje slitasjeskader hehe;)

Skrevet

Belastningslidelser, ja...he he... eller evnt en gammel idrettsskade som har gått opp!

Er det lenge siden du hadde El da?

Skrevet

Alt fra noen dager til nå.. men har aldri blødd før, det er frsikt blod, ikke mensen blod

Skrevet

uff må te tannlegem nå, kom med masse gode råd så skal jeg lese når jeg kommer igjen:)

Skrevet

Hmmm...pussig da... Men kroppen gjør vel som den selv vil, ihvertfall er min sånn...

Får jo se om det gir seg utover dagen...?

Skrevet

har ikke blødd noe mer.. jaja får vel bare se hva det var etterhvert. Men festeblødning er vel for tidlig?

Skrevet

Det kan jo være at du har el, og blødningen viser deg at nå er du ekstremt fruktbar!!!

Hopp til køys tidlig i kveld =)

Skrevet

Dette høres kjent ut!! Sånn hadde jeg det sist også.19 dager etter siste mens begynte jeg å blø litt, lys rosa, men ikke gammelt blod. Tenkte på at dette kunne være en festeblødning, men våget ikke å håpe. 10 dager etter denne blødninga, tok jeg en test - den var POSITIV! Jeg er gravid, og har termin i starten av august!!

Lykke til, muligens er du også gravid da ;-)

Skrevet

åh håper det stemmer her å:) Gratulerer masse med spire hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...