Gå til innhold

holder på å bli gal av crinonen!!

Anbefalte innlegg

kjennes ut som jeg har sopp av hele greia skikkli irriterende og klør...leste på bivirkninger at den kunne føre til irritasjon i skjeden...noen andre som har hatt det?er på rugedag 3,å håper vertfall det blir bedre etter hvert?......nesten ingenting som kommer utjen heller,er det normalt?

åsså må jeg bare legge til:

GUUUUD HVOR SEINT DAGENE GÅR.....

hehe,ble ett litt syt og klag innlegg dette da men......

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke mange erfaringer å dele med deg, men jeg leser alle innlegg jeg kommer over. Begynte på Crinone i går, og har ikke merket noenting enda. (ingenting har kommet ut endag) Litt tidlig kanskje...

Skal ha egginnsetting i morgen hvis eggene har blitt befruktet. Skal ringe inn og høre nå kl 14. 30. Er så spent.

Annonse

samme her!:)

nifse greier,tørr ikke håpe så mye på at vi skal greie det på 1. forsøk....har to på frys å da:)får du ditt andre på frys da,eller setter de inn to der du holder til tror du?

Jeg vet ikke helt. De sier at jeg er så pass ung at de mest sannsynlig setter inn ett. Men det kommer an på kvaliteten på eggene. De setter visst nesten alltid bare inn ett. Hører til på Riksen.

Det er nifst ja. Skal noe til at det klaffer på første forsøk. Er jo ikke så mange som klarer det. Men kanskje vi er av de få som er så heldige å få det til. Sikkert godt å vite at man har to på frys også. Hvor mange egg tok de ut hos deg?

vi får håpe på at vi er en av de heldige som blir gravid på 1 .forsøk ja...

jeg hadde mellom 8-12 eggposer, de fikk ut 4 egg med meg og 3 ble befruktet og flotte:)

ble litt nervøs for at ingen skulle bli befruktet siden det var så få,vi var heldige:)

hvor mange tok de ut med deg da,og hvor mange eggposer hadde du?

det er så nifst dette her,jeg har testdag julaften....men vet ikke om jeg tørr teste da.....

Annonse

Hadde bare tre eggposer. den ene var tom.Så to av to egg ble befruktet. Håper de er like flotte som dine. Er så spent. Skal ringe inn i morra kl 09.00, og dra inn kl 10.45 for tilbakesetting hvis de fortsetter å dele seg like fint.

Å guri, det blir en spesiell julaften for deg!! TVI TVI!!

Hei slitelita!!!

Syt og klag du. Det er helt greit. Du får bare prøve å tenke at crinonen har en funksjon. Jeg har gått på den i 8 uker nå, eller er det 9??? Men nå gidder jeg ikke mer. Har kommet så langt at jeg ikke orker tanken på å få det inn og ut igjen.

Har du det bra ellers?? Jeg krysser fingrene veldig for det. Som jeg har sagt til Sunniva også: Det kan ikke bli nok Ålesundere i verden. Rug i vei.

Klem

hei hei åleby:)

kjekkt du er innom her å følger med på hvordan det går med oss andre:)

forstår vertfall du er lei av crinonen etter så lang tid!huff...

så lenge den gjør jobben sin er det bare å holde ut...

jeg har det bra ja...merker ikke så særlig ellers da,bare ømme pupper...

i morgen blir det jobb igjen,så da kanskje dagene går litt fortere...

vi står på å prøver å lage ålesundere:)

bra du går forran og viser hvordan det skal gjøres;)

lyke til videre til deg:)

blir det ålesund i jula eller?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...