Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 gutten min er 3,5 mnd og er veldig fornøyd på dagen. men på natten strekker ikke ammingen til og han nekter å ta flaske med mme selv om han virker sulten. bare surver og er våken. er det for tidlig åprøve noen skjeer tynn grøt?
yasmina Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Du bør ikke gjøre det før han er minimun 4 mnd. Dessuten vil jeg ikke tro aat han er sulten hvis han ikke tar flasken ( forutsatt at han tar flaske tilvanlig da) Det kan ikke være luft i magen eller noe slikt da ? Hva med å gi ham flasken med mme før han legges for kvelden ?
Sjokoholikern Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 kan jo være noe som ikke er bra og at det er derfor han surver. om han kanskje har rygg/nakke vondt når han ligger nede over lengre perioder...? Hvordan vokser han da? hvis han vokser som han skal burde du vente litt med grøt. snakk med helsestasjonen du!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Kan jo hende at det er puppe-kosen han vil ha på kvelden, uten at han er så veldig sulten. Men for all del, noen unger trenger mer mat enn andre. Jeg begynte å gi maren litt tynn grøt når hun var ca 3,5 mnd. Nå får hun et fullt grøtmåltid til kvelds, og er mye mer fornøyd. Våkner mindre om natta også. Bruker maisgrøten til nestlè.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 hei hei:) det høres mest ut som han vil ligge med puppen i munnen, bruke deg som smukk altså... har du prøvd narresmukk? så lenge han er fornøyd på dagen så ville jeg ikke tro at det er nødvendig å begynne med grøt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå