Gå til innhold

Rhesus negativ med antistoff. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har peiling på hvilke verdier som er normalt å ha i antistoffer. Redd for at noe skal skje ungen.

Har gått opp fra 8 til 32 i antistoff på 4 uker. Synes det hørtes mye ut. Jeg har et barn fra før og fikk sprøyte etter fødselen. I og med at jeg går opp betyr det jo at jeg lager antistoff mot mitt eget barn. Får ikke kontakt med legen min og på sykehuset ber de meg ta kontakt med fastlegen. Trenger litt hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart om de mener fastlegen skal vite noe? Hva med å ringe føden og be om å få snakke med en ekspert?

Skrevet

Jeg hadde også villet ringe føden hvis jeg var deg. Er det jo ett sted de skal skjønne seg på problemstillingen din, må det jo være der!

Lykke til!

Skrevet

titer på 32 er ikke mye, det titreres så fortynningen dobles i hvert glass, dvs 4-8-16-32-64-128-256-512-1024-2048 osv Tror de setter opp 11 el 12 fortynninger. Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg er i 30 uke. Jeg ringte vakthavende på gynekologisk og fikk svar. Det var ikke mye økning, men de ville observere om jeg får mer økning ved at jeg skal ta nye blodprøver oftere. De ville også undersøke på ul om babyen har det bra. Så da blir det fulgt opp i alle fall. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...