mammaen til G & A Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Vesla er naa ti maaneder, hun sover ikke igjennom nettene enda. Dersom alt var opp til henne ville hun ha puppet seg igjennom natta - og kost seg skikkelig. Hun foretrekker fortsatt mamma istedetfor mat, og blir hysterisk om vi proever med litt middag (noe vi proever hver dag - en fire skjeer gaar ned, da er det full stopp). Hun spiser et halvt glass med frukt etter dette, men ogsaa etter dette er det nok. Hun faar groet + to mme flasker om dagen (en om morgenen og en om kvelden) Jeg har gaatt igjennom graatemetoden (light) ett par ganger, bare for aa faa henne til aa sovne selv, men etter aa ha hatt bronkitt saa ser det ut som alt har gaatt i glemmeboken. Men naa skal vi til svigers neste uke, og da vet jeg med ny sove situasjon og moenster, saa er det liten vits i aa gaa igjennom soevn rytmen her foer vi kommer hjem igjen. Hva kan jeg gjoere for aa faa henne til aa sove, for ikke og si spise mere vanlig mat? Det er snart saa jeg pakker bort hele puppen siden hun i tillegg har saa luft i magen hver tredje natt. Usj, sorry klageinnlegget, men har vaert oppe hver andre time. Noen med noen stoettende ord kanskje? Klemmer fra
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Få svigers til å ta henne litt om natten Det kan gjøre underverker faktisk.
Blomman Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 BARE EN GOD VARM KLEM FRA BLOMMAN nattamming her og- 11mnd.... men håper det går over i midten av februar - da skal jeg jobbe nattevaktshelg - tre netter på rad på nyfødtintensiv.... lurer på hvordan det skal gå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå