Gå til innhold

Sweet tooth! Her er jeg !!!


nynne78

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er så uregelmessig her inne dessverre. Men med så hyggelige meldinger som jeg leste i dag fra deg og en til må jeg bare fortsette å være her!!

 

Det gikk bra!

Heldigvis. Panikken tok meg, og jeg tenkte vel ikke så rasjonelt. Men det er jo ikke så rart med sånne oppleveleser som vi har.

Heldigvis har jeg droppet all stolthet denne gangen og fortalt til mine nærmeste hvordan det ligger ann. Mamma hadde forstått at jeg var gravid omtrent før jeg oppdaget det selv, og det er godt å ha noen å snakke med.

 

Så nå er vi en liten barnefot nærmere målet. Skal tilbake til ul neste uke. Da er et 8 uker, og for meg er hver uke en milepæl.

 

Hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, dette var gode nyheter!!!!! Nå ble jeg skikkelig glad :-) Så hva skjedde egentlig, var du på UL pga. blødningene, og isåfall hva så du?

 

Fint at du har fortalt det til dine nærmeste, det er godt å ha noen å dele tankene sine med om som "heier på oss".

 

Det går greit med meg. Jeg har vært syk og hjemme fra jobb et par dager, men er nå i ferd med å bli frisk. I dag var vi på vår første Lucia-feiring i barnehagen til sønnen min på 2 1/2 år, og det var kjempekoselig! :-)

 

Jeg skal også på UL neste uke, på onsdag formiddag... blir veldig spennende..virker så kort tid siden jeg var der sist for å konstantere at livmoren var tom, og nå håper jeg på gode nyheter!!! Hvilken dag skal du til UL? Jeg tror jeg er ca. 6 fullgåtte uker på vei nå, så håper at det går an å se et hjerte som slår i det minste.

 

Krysser fingerene for at vi får gpde nyheter neste uke! Ha det bra så lenge, Nynne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...