Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg får ikke sove om natta! Jeg finnes ikke trøtt når jeg skal legge meg om kvelden. Å når jeg sånn i 2 tiden blir trøtt da skal minstemann sparke og slå i sånn ca halvannen time... å da er ikke mor trøtt lenger... Men om dagen holder jeg på å forgå! Noen som vet gode råd??? Er så frustrert om dagen!
Mille-k Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg er inne i en forferdelig dårlig sirkel når det gjelder søvn... I natt sovnet jeg ca klokken fire. Holder på å bli gal!! Og så våknet sønnen min 7.15. Var i koma jeg da. Så nå har jeg sovet mens han har vært i barnehagen og jeg vet at jeg ikke får sove i kveld heller.. Men skal på julebord i kveld, så kanskje jeg blir en skikkelig høygravid partyløve?! Har ingen tips egenmtlig, trenger tips selv..
Bergensbaby nr2 Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har gitt opp hele sovingen jeg. De siste 3 ukene har jeg sovnet før kl 5 to ganger, og da våknet jeg etter 3 timer og fikk ikke sove igjen. Er kjempetrøtt når jeg er oppe, men blir lys våken med en gang jeg legger hodet på puta.... Nå har jeg kapitulert, ligger og leser mesteparten av natten og sover når gutten vår er i parken på dagen.
mamman til flere Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Trenger søvntips jeg også.... Får ikke sove.. Hjelper ikke å hangle seg gjennom dagen uten søvn heller.. Prøvd det, fungerte ikke.. Tenk å kunne ha 5 timers sammenhengende søvn... Ønsker meg det til jul....
*C83* fødte13/1 Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Kjenner til dette jeg også.. Ingen stillinger er gode, og når jeg endelig har sovnet klokka tre, våkner jeg halv fire fordi jeg må tisse..Prøver å holde øynene igjen mens jeg er på do, i håp om at jeg blir mindre våken da..) Men det har ikke funket så bra til nå hvertfall.. Når jeg da har klart å famle meg til sengs igjen, begynner lillegutt i magen å gymme som besatt.. Ikke enkelt å sovne da når det kjennes ut som han er på vei ut av magen der det IKKE er hull fra før av..hehe.. De få timene lillejenta vår sover på dagen er hellige for meg, for da har jeg mulighet til å ta meg en blund..Hvis ikke, så er jeg ikke menneske resten av dagen.. Trenger sårt noen tips jeg og..
mammatør Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Har desverre ikke noen gode råd om hvordan få sove, men jeg har funnet ut at jeg kan fokusere på at jeg hviler og at hvile er bra, da slipper jeg å bli stresset over at jeg ikke får sove. Litt ond sirkel det der med å bli frustrert over forlite søvn. Prøv å kose dere med hvilen, kanskje dagdrømme litt om hvor koselig det blir å hilse på barnet i magen og romantisere over hvor fantastisk det blir. Så kanskje dere klarer å hvile våkne med et lite smil..? verdt et forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå