Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Kunne tenkt meg ei som kom og gjorde skikkelig reint en gang i mnd ca. Hadde vert ypperlig. Skal visst ikka være dyrt heller. Hadde vert en drøm. Noen som har erfaringer?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke selv, men faren min og kona betaler ei dame 3-400 for å vaske hver uke og nå krangler de nesten aldri lenger:) Så det er nok verdt det..
Larena Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Ja, jeg har det og det er helt supert! Hun kommer annenhver uke og vasker i tre timer hver gang! Da tar jeg med jenta ut og kommer hjem til nyvasket hus :-) Hun støvsuger, vasker alle gulv, og tørker støv overalt! Det er vel verdt pengene :-)
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke vaskedame men skulle ønske jeg hadde! Det ønsker jeg meg til jul!!! ;o)
vi blir 4 :o) Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 etter at lillegutt kom til verden i høst har vi hatt vaskehjelp en gang i uka.. det er fantastisk deilig å slippe å gjøre hovedrent en gang i uka.. må jo allikevel støvsuge og vaske badet en gang i uka, men slipper hovedrengjøringa.. det er herlig!! ) kan anbefales for å bevare husro og må innrømme at jeg blir litt lettere å ha med å gjøre for min kjære når han kommer fra jobb )
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Noen som bor i Oslo som har en å anbefalle? Vet at man gjerne får tak i sånne gjennom referanser....
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jepp det har vi, og angrer ikke et sekund på den bestemmelsen. Er det noen penger som blir investert klokt så er det lønnen hennes ) Liker å tenke på det som å kjøpe seg tid, for det er jo nettopp det vi gjør. Tid til hverandre, tid til humlegutt og til andre kjekke aktiviteter ) Vil på det aller varmeste anbefale andre å gjøre det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå