Gå til innhold

Er det noen her som har vaskedame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg ei som kom og gjorde skikkelig reint en gang i mnd ca. Hadde vert ypperlig. Skal visst ikka være dyrt heller. Hadde vert en drøm. Noen som har erfaringer?

Skrevet

Har ikke selv, men faren min og kona betaler ei dame 3-400 for å vaske hver uke og nå krangler de nesten aldri lenger:) Så det er nok verdt det..

Skrevet

Ja, jeg har det og det er helt supert! Hun kommer annenhver uke og vasker i tre timer hver gang! Da tar jeg med jenta ut og kommer hjem til nyvasket hus :-) Hun støvsuger, vasker alle gulv, og tørker støv overalt! Det er vel verdt pengene :-)

Skrevet

Har ikke vaskedame men skulle ønske jeg hadde!

Det ønsker jeg meg til jul!!! ;o)

Skrevet

etter at lillegutt kom til verden i høst har vi hatt vaskehjelp en gang i uka.. det er fantastisk deilig å slippe å gjøre hovedrent en gang i uka.. må jo allikevel støvsuge og vaske badet en gang i uka, men slipper hovedrengjøringa.. det er herlig!! :o) kan anbefales for å bevare husro og må innrømme at jeg blir litt lettere å ha med å gjøre for min kjære når han kommer fra jobb :o)

Skrevet

Noen som bor i Oslo som har en å anbefalle? Vet at man gjerne får tak i sånne gjennom referanser....

Skrevet

Jepp det har vi, og angrer ikke et sekund på den bestemmelsen. Er det noen penger som blir investert klokt så er det lønnen hennes :o)

Liker å tenke på det som å kjøpe seg tid, for det er jo nettopp det vi gjør. Tid til hverandre, tid til humlegutt og til andre kjekke aktiviteter :o)

Vil på det aller varmeste anbefale andre å gjøre det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...