Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hun har alltid vært veldig sterk i kroppen sin..hun stiller seg nå opp på fire og står å vingler..hehe på helsestasjon tror de hun kryper til jul,ser framskritt hver dag,så nå bynner det å bli action ja:) igår og idag har hun satt seg opp selv også:)på en rar måte og da,går nesten ut i spagaten for å komme seg opp.hihi åsså løfter hun hånda når hun står på fire for å vise hun kan med bare en hånd..da klapper vi og roper hurra,så stråler hun som bare det..flinke tuppa mi;)hun er 6,5måned nå;)
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 ÅÅÅååå! Gleder meg til lillegutt begynner med sånt! Han er bare 2,5 mnd og har nettopp funnet ut at tommelen er noe av det beste i verden ;o)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Da er det nok ikke lenge til:) Jenta vår begynte å krype når hun var ca 5 mnd. Hun er nå 7 1/2 mnd å kryper i en superfart.. hun setter seg også opp som du fortalte ( i spagaten liksom) hehe;) Du burde glede deg til hun begynner å krpe, selv om det kan bli litt slitsomt til tider da;)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Hehe,ja jeg gleder meg enormt..må skyndte meg å få opp sikkerhetsutstyret nå,plutselig er det full fart:)ikke tid å sitte på rompa lengre da nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå