Heihvordetgår Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Får dere også hjertebank? Spiste pizza med masse jalapenos på söndag, da fikk jeg et skikkelig ubehag rett etter på. Först tenkte jeg at jeg ikke tålte å spise så feit mat, men så kom jeg til å tenke på en annen gang hvor jeg opplevde det samme, og da synes jeg å huske at jeg også hadde spist sterk mat. Er det andre som har det slik? Eller er det bare en tilfeldighet, litt synd med tanke på at jeg liker veldig godt chili og cayennepepper på maten min.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Sterk mat setter i gang fordøyelsessystemet ditt, og blir ofte anbefalt i forbindelse med slanking... - Det kan være at det finnes en naturlig sammenheng mellom sterk mat og økt hjertefrekvens,... Kroppen din får uansett mye å jobbe med når den skal få denne sterke maten gjennom systemet. Men det er ikke farlig! Jeg merker at jeg raskt blir snørrete om jeg spiser sterk mat, men jeg har ikke lagt merke til hjertebank.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Riktig at sterk mat øker forbrenningen, ergo slår også hjertet litt fortere, man blir varm, svetter og "snørrer". Så det er jo helt normalt. Om du klarer ubehaget med hjerteanken, så tror jeg ikke det er noe farlig altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå