Gå til innhold

igjen en syteinnlegg fra meg....

Anbefalte innlegg

2 dager til jeg skal bli satt igang.. er syk som bare det og får ikke slappe av...

for det første holde de på og bygge om på barnerommet så er stressed om den skal bli fredig før jeg og babyen kommer hjem... hvis ikke må hun sove i stua siden soverrommet vårt er for lite...

Jeg får ikke sove om nettene siden den jævele hund de har oppe bjeffer hele tida... hun begynnte igår med det... og det er ingen som kjefter på henne... så var helt desperat etter søvn rundt 4 tida men hun slutta ikke og bjeffa... hun slutta og bjeffe rundt 6 tida...

Nå har jeg en ektemann som er xbox 360 avhenging og har akkurat fått seg et nytt spill :(((((( Nå går han rundt og kjefter på meg at jeg må holde meg under dyna sånn at jeg er frisk om noe dager... men leiligheta ser ikke ut... idag tidlig fikk jeg en sammenbrutt (igjen ja) og begynte og kjefte på mannen... og da fikk jeg beskjer om... og skrive en liste om det som må gjøres da ta han det når han kommer hjem... hvorfor må jeg skrive en liste... han har jo øyene selv.. han ser jo selv at han må ut og kaste søppla... eller hva...

Kanskje jeg føler bare synd på meg selv... men har en følelse at ingen tenker på meg.. alle vet at jeg r syk og skal fødde om 2 dager... men ingen som hjelper meg.. sorry jenter men måte bare klage litt... skjønner at dere begynne og bli litt lei av alle syteinnlegger :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7448297-igjen-en-syteinnlegg-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne er det liv å syte å klage så mye man vil:) Den som ikke tåler det får bare droppe å lese innlegget.

Synes skikkelig synd på deg. Vet akkurat hvordan det er å ikke klare noe å se på alt som skal gjøres. Blir skikkelig stressa av det.

Men det var jo snillt av mannen din å be deg skrive en liste over ting han vil du skal gjøre, det betyr jo at han prøver å hjelpe deg:)

God bedring til deg:) håper du blir frisk og rask til fødselen.

Huff, eg skjønna at du ikkje har det lett om dagen...men du, ka med bare å skrive den lista?? Ekje alltid de mennene våre ser det samme som vi gjør, og om de ser det så ekje det sikkert de syns det gjør nåkke...så hadde eg vært deg ville eg ha skrive den lista - det at han ber om det tyde jo kanskje på at han vil hjelpe deg?? . Nederst kan det stå lage god middag, så kan du ligge under dyna mens mannen din gjør det du vil ha gjort, så spise dåkke middag sammen i kveld/når han e ferdig :-). Hørtes sikkert lettvint ut, men det går jo an å prøve??!

Huff høres ikke ut som du har det så greit:/

Syns du skal skrive den lista jeg,menn ser jo sjelden det samme som oss angående husarbeid!Tror ikke hjernen deres fungerer så godt på det området;)

Hvis det ser ok ut i huset,så blir kanskje litt lettere å slappe av?:)

Trøsteklem til deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...